Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Vraag me ook oprecht of het kan, maar je mag - zoals jij weet - de be situatie waar een benz de doorsnee lijkt, niet doortrekken naar de rest van de wereld waar ze nog kunnen dromen
    Da's waar, maar ondertussen is Europa wel al stilaan verpest. Time will tell maar ik heb er op deze manier geen goed oog in en verder is mijn garage is te klein om al die mastodonten in te parkeren

Hoe minder plaats er overal komt hoe groter de auto's, ook geen goeie evolutie als je het mij vraagt

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Dat is pas gestoord.

Ik ben er even tussenuit geweest om zelf auto's te kopen. Maar de huidige mini van mijn vrouw kostte destijds nieuw € 17k en heeft leuke opties voor zo'n klein ding. Nu starten die dingen pas aan 29k.

Haar mini wordt in november vervangen door een countryman, die dingen gaan ook gewoon vlot over de 50k..

Over een X5 dan nog maar te zwijgen
      Dat bedoel ik dus. Alles wordt duurder uiteraard maar die premijoem merken denken dat ze onaantastbaar zijn en dat zou wel een vlug kunnen voorbij zijn want elders in de wereld zijn er kapers op de kust. En terecht!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat bedoel ik dus. Alles wordt duurder uiteraard maar die premijoem merken denken dat ze onaantastbaar zijn en dat zou wel een vlug kunnen voorbij zijn want elders in de wereld zijn er kapers op de kust. En terecht!
        Ik denk dat je de kracht van het logo nog wat onderschat..

Liever een kale 316i dan een full spec skoda bij wijze van spreke. Staat nog altijd chiquer op de oprit, zeker bij de leasebende.

En er zit nog altijd wel een kwaliteitsverschil tussen het premium gedeelte en de "rest" imo.

Voor we de countryman bestelde waren we nog gaan zien bij fiat en bij jeep. Vanbuiten mooie dingen maar qua afwerking, materiaalkeuze en vooral het infotainmentsysteem staan ze toch nog wel wat achter. Oké een jeep heb je full option en na korting wel voor +10k minder dan de mini, dat dan weer wel.
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Ik denk dat je de kracht van het logo nog wat onderschat..

Liever een kale 316i dan een full spec skoda bij wijze van spreke. Staat nog altijd chiquer op de oprit, zeker bij de leasebende.

En er zit nog altijd wel een kwaliteitsverschil tussen het premium gedeelte en de "rest" imo.

Voor we de countryman bestelde waren we nog gaan zien bij fiat en bij jeep. Vanbuiten mooie dingen maar qua afwerking, materiaalkeuze en vooral het infotainmentsysteem staan ze toch nog wel wat achter. Oké een jeep heb je full option en na korting wel voor +10k minder dan de mini, dat dan weer wel.
          Klopt, neem die leasebende weg en het zal veel minder zijn, zeker bij de merken waar ze denken dat de nulmeridiaan door hun reet loopt

Dat kwaliteitsverschil is fel verminderd hoor, zeker met de EV's in het verschiet. Kia, Hyundai, Genesis enz bovenaan in alle tevredenheidsindexen en ook een paar Europese merken die aan een inhaalbeweging bezig zijn om van Tesla nog maar te zwijgen.

Dacia gaat nog betere zaken doen in de toekomst

Comment

• Over EV's kan ik niet meespreken, daar wil ik nog even uitblijven

Neemt niet weg, een Genesis G90 mogen ze hier altijd wel eens zetten, wat een ding
            BMW X5 45e

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Zo'n R129 heeft de tijd toch goed doorstaan. Die ziet er nog steeds niet ouderwets uit.

Comment

Ik ga niet kijken want wil ni verleiding geraken, jammer dat'em geen kat heeft want dan nog tot 2025 lez (staat trouwens in lez)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Ziet er toch goed uit.

Heb getwijfeld vandaag om te gaan kijken.

Comment

• dat gekraak van dat leder

Comment

• Blijft toch een tijdloze auto...

Comment

• Mercedes-Benz 190E 2.5-16: icoon uit DTM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
                          Blijft toch een tijdloze auto...

Had een zelfde 220cdi en was superauto

Comment

• Zag de groene opbouw….en verwachte al een benz-chassis

Last edited by bobo; 05/07/2022, 17:00.

Comment

• Enorm korte draaicirkel door swb, voor zijn lengte

Comment

• Trots

Comment

• Op zich is 129pk voldoende om mee te kunnen met het verkeer. Heb deze typebenaming wel nog nooit gezien.

Comment

• Vooral in Nederland, dacht niet dat je in België een c160 kon krijgen (gelukkig ... Tis al wel zo met al die c180 leasing bakken)
                                    lets have some more member berries

Comment

• In be toch ook veel, terecht want 129 pk volstaat

Comment

• Foorwagen

Comment

In be toch ook veel, terecht want 129 pk volstaat

Daar spreek ik je graag in tegen. 250-300 pk is voldoende. Zo geraak je lekker door het verkeer, heb je fun, hoef je je niet te ergeren als je iemand wilt oversteken en deze gas geeft en kan je vlot oversteken. 600pk darentegen vind ik er wel over.

Comment

Working...
                                          X