Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenNog altijd een beetje jammer dat de ster niet meer boven op de kofferdeksel verkrijgbaar is.
Het had toch iets speciaals om daarmee rond te rijden.
Nieuwe S, foto vorige week gemaakt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenJa ok, op de S.. maar toch niet op een C of E, wel?
Nieuwe C, voorlopig nog niet gezien.
Ze zullen het voor de S voorbehouden misschien.
Zijn wel weer een pak sterren uitgespaard om hun dealers te beoordelen
Maar je hebt gelijk, een jarenlange traditie is er weer aan voor de moeiteEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wel dit bijna 2 jaar oude artikel nog gevonden.
https://www.autofans.be/nieuws/fun/4...rikaanse-marktEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWel dit bijna 2 jaar oude artikel nog gevonden.
https://www.autofans.be/nieuws/fun/4...rikaanse-markt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
ik vind het spijtig dat de 1 arm ruitenwisser niet meer in isEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Op een recente E heb ik het onlangs nog gezien. Maja, binnenkort komt daarvan een nieuw model.
Nieuwe C, voorlopig nog niet gezien.
Ze zullen het voor de S voorbehouden misschien.
Zijn wel weer een pak sterren uitgespaard om hun dealers te beoordelen
Maar je hebt gelijk, een jarenlange traditie is er weer aan voor de moeite
Een 204 kon je zelfs met AMG-pack en klassieke grill krijgen, zeldzaam!
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenIk krijg de melding bandensensor niet beschikbaar.
Wat moet ik hiermee? Kan dit bij een bandencentrale opgelost worden? Bij de Mercedes garage rekenen ze 160 euro aan voor een diagnose en dan moet de herstelling nog beginnen. Dat is het mij niet waard.
Gebruik jij de Mercedes me app? En is daar de bandenspanning nog zichtbaar?
Geen idee of ze dat bij een bandenboer kunnen maar ik zou het toch zeker eens vragen.
Probeer eerst eens wat lucht bij te pompen op de 4 banden en check dan nog eens. Het is misschien maar een kleinigheid.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment