Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Prachtige wagen. Was ik 15km meer naar het oosten geboren stond deze ( https://mercedes-youngtimer.nl/occas...ungtimer-kopen ) nu in m'n garage.
    AMAI!

Ik wil dat

of die zwarte S600 https://mercedes-youngtimer.nl/occas...ungtimer-kopen

Jammer dat ik 2 linkerhanden heb voor zoiets rijdende te houden.
    BMW X5 45e

Comment

• Zullen we een forumaankoop doen? We kopen die wagen met 7 man en iedereen mag daar 1x per week mee rijden. Doen onze Noord-Afrikaanse medemensen in het Brusselse toch ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Zullen we een forumaankoop doen? We kopen die wagen met 7 man en iedereen mag daar 1x per week mee rijden. Doen onze Noord-Afrikaanse medemensen in het Brusselse toch ook.
        Past er helemaal bij
        BMW X5 45e

Comment

• Comment

• 'MERCEDES-BENZ SCHRAPT EQ-LABEL'

NAAMSTRATEGIE VERDER OP DE SCHOP

​Mercedes-Benz heeft pas een paar jaar EQ-modellen in het aanbod, maar zet het EQ-label alweer bij de uitgang. Uiteraard blijven de EV's, maar naar verluidt heten die vanaf de volgende generatie dus geen EQ meer.

Het is inmiddels ruim zes jaar geleden dat Mercedes-Benz met de Generation EQ het EQ-label in leven riep en meer dan vier jaar geleden dat in de vorm van de EQC de eerste productieauto met de EQ-naam verscheen. Die naam is er dus nog niet bijster lang en bovendien is het EQ-feestje in de afgelopen twee jaar pas écht goed op stoom gekomen met de EQS, EQE en diens SUV-broers. Toch lijkt het einde van EQ alweer in zicht. De naam dan, natuurlijk niet de elektrische modellen.

Het Duitse Handelsblatt meldt op basis van bronnen binnen Mercedes-Benz dat al vanaf volgend jaar elektrische modellen van Mercedes-Benz verschijnen die niet als EQ door het leven gaan. De bestaande EQ's zullen waarschijnlijk niet worden omgedoopt, maar hun opvolgers krijgen dus een andere naam. De reden? Nu de focus überhaupt meer en meer op elektrische modellen komt te liggen, zou een aparte naam niet meer nodig zijn.

Mogelijk heten de opvolgers van bijvoorbeeld de EQE en EQS respectievelijk dus gewoon E-klasse en S-klasse, eventueel nog wel met een typeaanduiding die aangeeft dat de auto een elektrische aandrijflijn heeft. Toch is dat ook nog hoogst onzeker, want Mercedes-Benz zou volgens Handelsblatt zijn gehele nomenclatuur tegen het licht houden, niet voor het eerst in deze eeuw. Vanaf volgend jaar wordt mogelijk duidelijk hoe het merk het precies aanpakt. De compacte elektrische sedan die onlangs werd gespot, is misschien al de eerste EV die geen EQ meer in de naam heeft.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Moest zo'n EQS er nu eens uitzien als een "echte" S klasse ipv een rijdende bolhoed, het zou er al een pak beter uitzien.
              BMW X5 45e

Comment

• This Mercedes-Benz 300SL Is the Last Manual Transmission SL

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat een heerlijk pure lijn, deze SL

En knap stukje techniek, dat kap mechanisme

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

• Volgens mij had die liever een S600 gehad, aan zijn pijpjes te zien.

Comment

• Kan iemand een goede onafhankelijke Mercedes garage aanraden voor het jaarlijks onderhoud in de regio Mechelen?

Comment

• 4 Flügel für ein HALLELUJAH! Mercedes 300 SL & SLS AMG - Treffender Vergleich?

Comment

• De SLS is toch echt een waardige opvolger van de eerste generatie SL.

Comment

• Eerste eigenaar sinds 2002

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• erg knap exemplaar

Comment

• 300e/220d

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Historischer Werbefilm - Mercedes Benz - Klassische Modelle vs. W116 Teil 1/2

Historischer Werbefilm - Mercedes Benz - Klassische Modelle vs. W116 Teil 2/2

Comment

Comment

• de motorkap in herinnering van een 126 lijkt mij ook altijd langer als de 222

Comment

Working...
                                          X