Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lekker basis

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Historischer Werbefilm Mercedes Benz Heckflosse/ Große Heckflosse 1960er Jahre S/W

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Heerlijk die oude filmpjes
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Mercedes-Benz 450 SLC 5.0 "Rallyewagen" (1979)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• wielbasis /8 coupe was gelijk aan de berline, anders dan bij alle opvolgers
                had een 123 coupe in deze kleur

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• 'MERCEDES-BENZ SCHRAPT NOG VEEL MEER MODELLEN'

VOLGENDE E-KLASSE ESTATE DE ALLERLAATSTE STATIONWAGON?

M​ercedes-Benz lijkt verder te gaan met het uitdunnen van zijn modellengamma dan tot dusver werd verwacht, zo blijkt uit wat het Amerikaanse Car and Driver optekent aan de hand van gesprekken met managers van het merk. Zo zou Mercedes geheel stoppen met stationwagons en zou ook het gros van de coupés en coupé-achtigen verdwijnen. Meest concreet is het stoppen met de CLS-klasse en de AMG GT 4-deurs Coupé.

Mercedes-Benz wil zijn marges verhogen en daarom kan het merk in de toekomst niet zoveel verschillende modellen aanbieden als het nu doet. Nu wisten we al dat het merk de lagere segmenten wil verlaten door de A- en B-klasse te schrappen en dat het coupé-aanbod wordt uitgedund. Van de huidige S-klasse komt er immers geen cabrio of coupé, en de nieuwe C-klasse en de aanstaande E-klasse krijgen samen één coupé- en cabrioletbroertje in de vorm van de CLE. Volgens Car and Driver gaat het merk nog verder.

Dat meent het medium na gesprekken met topmanagers binnen Mercedes-Benz. De Duitsers zouden geheel stoppen met stationwagons na het verdwijnen van de huidige C-klasse Estate en de aanstaande E-klasse Estate. Daarbij schrijft het dat de coupé-varianten van de GLC en GLE op termijn komen te vervallen, maar het duurt nog even voordat de huidige generaties van die modellen eruit gaan. Auto's die eerder afhaken, zijn de CLS-klasse en Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé, die in 2024 of 2025 verdwijnen en geen opvolgers krijgen. Wel zou er volgens Car and Driver een vierdeurs variant op basis van de nieuwe SL komen, al zijn daarvoor verder nog geen aanwijzingen.

Alleen wereldwijd relevante Mercedes-Benz-modellen

Al met al zou het Mercedes-gamma in Europa in 2030 zeker 50 procent kleiner zijn, al is dat gezien de huidige modellenmix niet heel opmerkelijk. Nu vind je daarin nog elektrische modellen én modellen met verbrandingsmotoren, terwijl laatstgenoemde na 2030 sowieso verleden tijd zijn. In ruil daarvoor kunnen we meer verwachten van Mercedes' producten in de hogere regionen van de markt, waaronder die onder de Maybach-, AMG- of Mythos-vlag. Verder spitst het merk zich toe op modellen die wereldwijd in trek zijn, en dat zijn onder meer de C-klasse Estate en de A- en B-klasse niet.

Bron: Autoweek

Comment

• Mercedes C200 (1995)

Comment

• Da's een mooie! 90's stofjes en oude radio's
                        Stuur lijkt me wel niet origineel, voor de rest topoccasie lijkt me.

Comment

• denk wel ori stuur...basis benzen

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Da's een mooie! 90's stofjes en oude radio's
                                Stuur lijkt me wel niet origineel, voor de rest topoccasie lijkt me.
                                Stradge! Jij hier! Long time no see
                                Stuur is zeker en vast wel origineel.
                                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                Current:
                                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                Ex:
                                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                1976 Mercedes-Benz W123 250
                                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                1980 Mercedes-Benz W123 280
                                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ahzo, ik dacht dat die "zilveren" ster pas na de Mopf kwam! Inderdaad lang geleden, al kom ik hier stiekem veel gluren, de spots van Bobo met oog voor klassieke Benzcultuur zijn zalig

Comment

• Comment

• in belgie kreeg élke 123 servo std

Comment

• In 1976 had de 300d van mijne pa ook al servo. Maar na een 280se was het qua prestaties toch behelpen. Ook daarna een hoop platte diesels.

Comment

• Hier had onze 300D uit 1979 ook servo. En het grote verschil 280SE naar 300D lijkt mij logisch. In die tijd waren diesels nog slakken, zelfs een 300TD met turbo. Dat veranderde pas stilaan vanaf de BMW 5.24td in de 80ties.

Comment

Working...
                                          X