Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Na 25 jaar smeken had ik gehoopt nog wat van deze te kunnen genieten, helaas heeft het niet mogen zijn. Den ouwe heeft 'm verkocht met nog geen 29k km op te teller
Een aandachtig forummer heeft 'm op FB ontdekt in zijn nieuwe omgeving Zijn wel screenshots uit een video.
En nog een paar foto's die ik ervan gemaakt had na 22 jaar zonder beweging in de garage staan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenManitoba
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNa 25 jaar smeken had ik gehoopt nog wat van deze te kunnen genieten, helaas heeft het niet mogen zijn. Den ouwe heeft 'm verkocht met nog geen 29k km op te teller
Een aandachtig forummer heeft 'm op FB ontdekt in zijn nieuwe omgeving Zijn wel screenshots uit een video.
En nog een paar foto's die ik ervan gemaakt had na 22 jaar zonder beweging in de garage staan.
Echt een jammer verhaal...Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDen ouwe zal daar een heel mooie prijs voor gekregen hebben.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTja, als die 22j heeft stilgestaan moet de koper daar toch ook nog wat gaan investeren om die terug op de weg te krijgen.
Wel vreemd dat die u niet ff gecontacteerd heeft vooraleer de wagen te verkopen.
Hij heeft mij jaren met opzet aan het lijntje gehouden met die auto, dan wel dan weer niet. Tenslotte heb ik niet meer aangedrongen en erover gezwegen.
Als je weet dat je enige zoon graag iets wil moet je daar geen soort chantage van maken, het zegt veel over de man
Ik wist het pas 2 maanden na de verkoop.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTja, familie. Hier ook al amper contact meer met een broer sinds 2016.
Soms is het beter om uw tijd daar niet meer aan te verspillen en dat deel van uw leven af te sluiten.
Toen hij hoorde dat ik kwaad werd over de Benz en ook niet geïnteresseerd bleek in zijn Maserati heeft 'm mij eindelijk gerust gelaten, zolang het weer duurt tenminste.
Omdat hij weet dat ik autofreak ben, hij trouwens ook vroeger, gebruikt 'm dat om dingen te eisen waar ik niet mee akkoord ga
Nuja, sinds mijn lieve moeder overleden is heb ik eigenlijk ook geen familie meer, op mijn zoon na dan, maar da's mijn soulmate. Kan mij niet voorstellen dat ik hem zou gaan chanterenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ging vandaag met mijn broer naar de bouw van zijn nieuwe woning kijken. In de verte zag ik een auto waarvan van ik dacht "da's een specialleke". Het was mijn absolute droomauto nl. een Mercedes 540k roadster. (of dat denk ik toch) Het ging allemaal nogal snel. Ben daar ff H E L E M A A L van mijn melk geweest en had over heel mijn lichaam mierentietjes.
Bizar om die in het echt te zien. Enige keer dat ik deze schoonheid mocht aanschouwen was op Techno Classica Essen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGing vandaag met mijn broer naar de bouw van zijn nieuwe woning kijken. In de verte zag ik een auto waarvan van ik dacht "da's een specialleke". Het was mijn absolute droomauto nl. een Mercedes 540k roadster. (of dat denk ik toch) Het ging allemaal nogal snel. Ben daar ff H E L E M A A L van mijn melk geweest en had over heel mijn lichaam mierentietjes.
Bizar om die in het echt te zien. Enige keer dat ik deze schoonheid mocht aanschouwen was op Techno Classica Essen.
Comment
Comment