Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat zal 1 vd meest low spec 129 ooit geleverd zijn geweest - en dat wil ik niet pejoratief bedoelen, rij zelf optieloos benz - ook geen airco als ik het goed voorheb, wel de obligate becker en gelukkig toch de automaat, metaalkleur en 8 gaats alu ipv 15...de zijdezachte en beter bij het karakter passende 12 klepper ipv de 24v
Het was voor mij inderdaad een meerwaarde om te kiezen voor zo weinig mogelijke opties. Er zijn momenteel wel elektrische probleemkes aan de zetels en die zijn ze aan het oplossen. Er staat inderdaad geen airco op. Naar het schijnt kan je vroeg of laat problemen hebben met de airco op een R129 en dan moet gans het dashboard gedemonteerd worden plus nog eens 4000 euro aan uw broek. Een meerwaarde (denk ik) is ook de M103 - 12 klepper. Een motor (1984-1996) die een goede reputatie geniet.
Das nog een interne nota, kreeg al een mailtje met tot 10k korting op een ev…wrs bij de dealer te bespreken
Zus ging vandaag bij tesla proefrijden, maar dat liep kompleet in't honderd, ze is dan maar bij benz terug binnengestapt ter vervanging gle en ze zeiden van ook nog ff te wachten
Mercedes-Benz is negatiever over de winst die dit jaar binnen kan worden gehengeld. Dat heeft één overheersende reden: de EV-markt dwingt volgens het merk tot ongezond lage winstmarges.
Mercedes noteerde in het derde kwartaal een 6,8 procent lagere winst, meldt Reuters. De jaarverwachting wordt niet echt bijgesteld, maar het Duitse merk mikt nu wel op de ondergrens van de voorspelling van 12 tot 14 procent die eerder werd gedaan. Kortom: eerder 12 dan 14 procent.
Interessanter nog dan die cijfers is wat CFO Harald Wilhelm erover te zeggen heeft. Wilhelm stelt dat de huidige EV-markt sommige merken ertoe brengt om EV’s goedkoper aan te bieden dan equivalenten met brandstofmotor, terwijl het bouwen van een EV nog altijd veel duurder is. ‘Ik kan me niet voorstellen dat de huidige situatie houdbaar is’, zou Wilhelm hebben gezegd. Hij doelt daarmee natuurlijk op de trend dat EV’s alsmaar goedkoper worden, mede dankzij de komst van Chinese merken en de forse prijsdalingen bij Tesla. Wie nog mee wil doen in EV-land, moet de producten competitief prijzen, zelfs als er een Mercedes-ster op staat.
Mercedes zou ondanks deze volgens het merk ‘meedogenloze markt’ wel vasthouden aan z’n EV-doelstellingen, maar zegt ook de winst wellicht moet worden aangevuld met een hoger rendement op auto’s met een traditionele verbrandingsmotor aan boord.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ja, de tijden van 'wij vragen wat wij willen' zijn stilaan voorbij en de eindeloze paketten peperdure abo's raken ook uitgeput blijkbaar. En nu maar klagen
Het is weer de schuld van Musk en de Chinezen natuurlijk
Goed zo!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
In het artikel wordt anders niet verwezen naar Europa, wel naar China en Tesla.
En dat er hier in België zo'n idioten tewerkgesteld zijn bij hun stealers en hun app niet werkt zoals het hoort is ook de schuld van Europa waarschijnlijk
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment