Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Mercedes E500 (2003)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zo'n donkergroene eerste eigenaar rijdt hier nog rond met bumperhoeken rondom geschaard, enig visuele en opvallende apart zijn de standaard velgen van een 200 cdi, maar 1 maat groter, denk 17”

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Der BESSERE AMG? Lorinser C36 LV1 (1995) - Einmal C36 AMG W202 als Handschalter und exklusiv, bitte!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Leuk specialleke

Here’s Why This Ultra-Luxury Mercedes-Benz Minivan Is Worth $80,000+

Comment

• Mercedes 190 D (W110) - 1965

Comment

• De 2de Benz die wij thuis hadden, was wel een beige met dito interieur. Gelukkig niet in deze kermiskleur binnenin

Comment

• Comment

• Zot lelijk zo'n EVO2, maar de techniek en basis is schitterend. Ik blijf dromen van een Rookzilveren 2.3-16 of 2.6

Comment

• 14 jaar later :

​​
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by stradge; 29/12/2023, 00:35.

Comment

• voor mij was de ultieme 201 een 190d 2.5turbo met de standaard automaat...daarna zou het een laatste serie benzine-automaat (motorversie maakt niet per se iets uit) met airco en katalysator worden, want die mogen nog tot 2025 in elke lez, net als mijn oude (nu van glenn) 260e

Comment

• stradge

das een 300de zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            voor mij was de ultieme 201 een 190d 2.5turbo met de standaard automaat...daarna zou het een laatste serie benzine-automaat (motorversie maakt niet per se iets uit) met airco en katalysator worden, want die mogen nog tot 2025 in elke lez, net als mijn oude (nu van glenn) 260e
                            Voor mij een 190D 2.5 Turbo met manuele bak, ik had de atmo 2.5D en dat reed en klonk ondanks de traagheid schitterend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              stradge

das een 300de zeker?
                              Klopt, heel content van tot hiertoe. Het verschil in verfijning met de vorige Giulia is aanzienlijk en het is een ander soort rijplezier

Comment

• You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 4 photos.

Comment

• You do not have permission to view this gallery.
                                  This gallery has 4 photos.

Comment

• ga ook blij zijn als ik terug in de ster zit
                                    al is die no-nonsense corolla ook superaimabel

de raamslingers van oude benzen staan altijd konsekwent op zelfde aantal ° als ze dichtgedraaid staan, was altijd iets om op te letten als je op okkaziejacht ging
                                    oude tijd

kan me zo de sound van een 2.5d nog steeds voorstellen, vooral in combo met een automaat...was dat top...een spinnende kat
                                    Last edited by bobo; 29/12/2023, 00:50.

Comment

• Wij hadden vroeger een 250D met automaat. Op het gemakske cruisen geen probleem. Maar inhalen op secundaire wegen of vlot onderweg zijn op de autosnelweg, vergeet het maar. Heb die wagen meermaals vervloekt.

Comment

• dat was uiteindelijk allemaal normaal toen...er reden nog geiten, r4'kes...polokes met 34 pk, golf diesels...een citroen cx 25d had 75 pk, opel omega diesel 73pk, passat 69pk, een range rover diesel 115pk

...en daarmee nog dikwijls allemaal nog met de caravan erachter naar plage pampelonne in't zuiden

Comment

• Comment

Working...
                                          X