Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
De 2de Benz die wij thuis hadden, was wel een beige met dito interieur. Gelukkig niet in deze kermiskleur binneninEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
voor mij was de ultieme 201 een 190d 2.5turbo met de standaard automaat...daarna zou het een laatste serie benzine-automaat (motorversie maakt niet per se iets uit) met airco en katalysator worden, want die mogen nog tot 2025 in elke lez, net als mijn oude (nu van glenn) 260e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvoor mij was de ultieme 201 een 190d 2.5turbo met de standaard automaat...daarna zou het een laatste serie benzine-automaat (motorversie maakt niet per se iets uit) met airco en katalysator worden, want die mogen nog tot 2025 in elke lez, net als mijn oude (nu van glenn) 260e
Comment
-
ga ook blij zijn als ik terug in de ster zit
al is die no-nonsense corolla ook superaimabel
de raamslingers van oude benzen staan altijd konsekwent op zelfde aantal ° als ze dichtgedraaid staan, was altijd iets om op te letten als je op okkaziejacht ging
oude tijd
kan me zo de sound van een 2.5d nog steeds voorstellen, vooral in combo met een automaat...was dat top...een spinnende katLast edited by bobo; 29/12/2023, 00:50.
Comment
-
dat was uiteindelijk allemaal normaal toen...er reden nog geiten, r4'kes...polokes met 34 pk, golf diesels...een citroen cx 25d had 75 pk, opel omega diesel 73pk, passat 69pk, een range rover diesel 115pk
...en daarmee nog dikwijls allemaal nog met de caravan erachter naar plage pampelonne in't zuiden
Comment
Comment