Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts



  • eerste v-class, v280 met de vr6 motor

    Comment




    • v-class 2 hadden ze ook nog met 350 v6-benzine, eigenlijk een 3.7, geloof dezelfde maar teruggetuned als in ict's sl

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten


        eerste v-class, v280 met de vr6 motor
        Jammer dat MB geen benzine meer in het aanbod heeft op Vito en V. VW doet het nog wel en die verkopen in BE zelfs, zeker nu met de lez beperkingen.

        Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

        Comment


        • Laatste generatie diesels worden eigenlijk toch ten onrechte verketterd en de publieke opinie lijkt niet meer om te buigen, de diesels zijn heel schoon nu en onder belasting…en in zo'n bus is dat bij hogere snelheid gaat een naft toch redelijk extra verbruiken

          Als geld geen rol zou spelen is eenzescylinder in dat type auto's wel edel, maar om nu een 4 cilinder turbobenzine boven een turbodiesel te gaan verkiezen Maar de extra keuze zou mooi zijn


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            Laatste generatie diesels worden eigenlijk toch ten onrechte verketterd en de publieke opinie lijkt niet meer om te buigen, de diesels zijn heel schoon nu en onder belasting…en in zo'n bus is dat bij hogere snelheid gaat een naft toch redelijk extra verbruiken

            Als geld geen rol zou spelen is eenzescylinder in dat type auto's wel edel, maar om nu een 4 cilinder turbobenzine boven een turbodiesel te gaan verkiezen Maar de extra keuze zou mooi zijn


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
            Voor mij is dat simpel, hoe goed een diesel ook werkt, hij mag niet meer in lez's en andere milieuzones vanaf 2030. Als het geen euro 6d temp is zelfs niet meer vanaf 2027.

            Dus wanneer ik mij nu een opvolger koop voor mijn Vito moet ik al veel geld gaan betalen voor een euro 6d temp en dan nog mag ik er maar 5 jaar overal mee komen.

            Kijk je naar alternatieven dan is er bitter weinig beschikbaar. Vandaar dat ik nu naar PHEV van Ford/VW aan het kijken ben, 2.5 benzine met wat electro hulp. Dat wil ik wel eens voelen.

            De motor van de golf GTI in een Transporter lepelen heb ik ook een minder goed gevoel bij.

            ID Buzz is de leukste optie visueel, maar dat mag maar 1000 kilo trekken en dan is de range doenbaar maar niet enorm comfortabel.

            En of dat ten onrechte is of politiek blabla dat kan mij eigenlijk allemaal geen kl.. schelen. Ik pas mij aan en doe door.

            Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

            Comment





            • Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

              Comment

              Working...
              X