Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik krijg de indruk dat je deze serie (tot 2005) nog vaker ziet bollen dan zijn opvolger, de ford s/v 40 (tot 2012)
Kleine correctie tussen 2004 en 2012 waren het geen v40's maar v50's (voor 1 andere of andere reden) maar idd die zie ik ook minder rijden. Meer zelfs ik zie buiten de C30 nog maar weinig volvo's van dat tijdperk rond rijden (S60/V70/XC70/S80/XC90).
Zou graag terug ene van de oude v40's kopen maar ja diesels worden uitgefilterd en een benzine met 150k a 200k+ km laten uitrusten met lpg zie ik niet zitten
Kleine correctie tussen 2004 en 2012 waren het geen v40's maar v50's
just !
(ik had mijn - toen - 13 jaar oude 230ce (aanschaf €1500) in 1994, op 450000km uitegrust met een installatie van €1000...en er nog tot 550000km mee blijven rijden, was niet kapot toen die 3 jaar later terug werd verkocht voor 1500)
Kleine correctie tussen 2004 en 2012 waren het geen v40's maar v50's (voor 1 andere of andere reden) maar idd die zie ik ook minder rijden. Meer zelfs ik zie buiten de C30 nog maar weinig volvo's van dat tijdperk rond rijden (S60/V70/XC70/S80/XC90).
Zou graag terug ene van de oude v40's kopen maar ja diesels worden uitgefilterd en een benzine met 150k a 200k+ km laten uitrusten met lpg zie ik niet zitten
Kleine correctie tussen 2004 en 2012 waren het geen v40's maar v50's (voor 1 andere of andere reden) maar idd die zie ik ook minder rijden. Meer zelfs ik zie buiten de C30 nog maar weinig volvo's van dat tijdperk rond rijden (S60/V70/XC70/S80/XC90).
Zou graag terug ene van de oude v40's kopen maar ja diesels worden uitgefilterd en een benzine met 150k a 200k+ km laten uitrusten met lpg zie ik niet zitten
Wij hebben onze 2002 V40 1.9d 115 pk ook nog altijd, 1ste eigenaar was mijn grootvader.
Die auto's zijn super betrouwbaar en goedkoop in onderhoud.
prachtige auto's, en deze al helemaal...geen dakrails is ook altijd gek geweest van de sidemarkers...de (vrij beperkte) facelift deed hem ook extra deugd
wij zijn in 1979 van antwerpen naar kapellen verhuisd, hier een beetje zat toen in een ultramodern flat-gebouw-like woning een dokter en zijn gezin die toen 2 jaguar's xj hadden, nadien zijn ze overgeschakeld op een 940 en een s40 2.0 tot niet lang geleden verhuisden
prachtige auto's, en deze al helemaal...geen dakrails is ook altijd gek geweest van de sidemarkers...de (vrij beperkte) facelift deed hem ook extra deugd
wij zijn in 1979 van antwerpen naar kapellen verhuisd, hier een beetje zat toen in een ultramodern flat-gebouw-like woning een dokter en zijn gezin die toen 2 jaguar's xj hadden, nadien zijn ze overgeschakeld op een 940 en een s40 2.0 tot niet lang geleden verhuisden
2 Volvo's die gemakkelijk 30 jaar of langer kunnen meegaan.
Facelift met de vollere bumpers en andere koplampen maakt hem ook minder gedateerd. Niet vergeten dat dit model ook al in 1995 werd gelanceerd.
We waren eigenlijk van plan om hem dit jaar te vervangen maar we gaan gewoon verder rijden tot hij uiteen valt.
Er zijn geen te verwachte kosten dus waarom voor een appel en ei verkopen?
Comment