Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toch eens zeggen dat ik mijn dagen van Volvo rijden mis. Mijn V50 was absoluut geen betrouwbare auto, maar ik reed er wel graag mee. Mijn V40 was top en moest plaats maken voor iets groter. Deal voor V60 destijds afgesprongen wegens "misleiden" door de dealer (officiële korting van 6400 euro via VCB niet aangeboden, wel 4000 euro minder). Vorig jaar tijdens de zomer hard gezocht en geprobeerd om toch terug een Volvo (S90) op de kop te tikken, maar wijselijk op het laatste nippertje mijn staart ingetrokken want veel te groot. Had wel een mooie kans op een twee jaar oude S90 voor 27,5k euro en met maar 35k km.
Laatste paar weken eens rondgekeken op internet, maar toch niets interessant gevonden. Het is opvallend hoe weinig tweedehands er te vinden zijn en alles is veel duurder dan vorig jaar. Net over de grens kijken in Duitsland is nutteloos: alles wat net over de grens staat is al opgekocht door Scancar, Dhondt, Automobilia, ... alwaar ze dan de hoofdprijs vragen
Hopelijk kom ik binnenkort toch de deal of a lifetime tegen... Een mens kan maar hopen zeker
Comment