Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    als ze echt een statement hadden willen maken mocht het 140 zijn geweest, maar het volvo clienteel is op dit moment te gediversifieerd, ze zouden te hard in hun verkoop snijden
    128 km/h zou beter zijn. Circuit is er om rap te rijden.

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Hier heeft de tand des tijds toch stevig toegeslagen.
      Een logische evolutie zo lijkt mij
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• In Frankrijk met de 130 km/h regeling. Dat is ook een goede keuze.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Een logische evolutie zo lijkt mij
          die fancy restauraties zijn oogverblindend, maar een eerlijk auto die voor zijn leeftijd uitkomt is imo net zo waardevol

Comment

die fancy restauraties zijn oogverblindend, maar een eerlijk auto die voor zijn leeftijd uitkomt is imo net zo waardevol
            Mijn gedacht!
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Bon, dit was dus mijn laatste volvo

https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...YkILX2rz2gNU3o
              Hoh, doet me niks, ik heb een apart speeltje voor op circuit, ik leef me daar wel uit...
              en ik moet eerlijk bekennen dat het al minstens 2 Volvo's geleden is dat ik de topsnelheid nog heb uitgetest...(was nog ten tijde van mijn R, in het Westvlaamse Duitsland...)
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

Hoh, doet me niks, ik heb een apart speeltje voor op circuit, ik leef me daar wel uit...
                en ik moet eerlijk bekennen dat het al minstens 2 Volvo's geleden is dat ik de topsnelheid nog heb uitgetest...(was nog ten tijde van mijn R, in het Westvlaamse Duitsland...)
                Hier kan ik mee akkoord gaan. Ik ben ook van plan om een tracktoy bij te kopen, de V90 is wat zwaar voor op Zolder

Maar ik rij die geregeld op topsnelheid en meerdere 10-tallen kilometers aan een stuk, en ik vind de begrensde snelheid van 238 soms wat weinig
                BMW X5 45e

Comment

Hier kan ik mee akkoord gaan. Ik ben ook van plan om een tracktoy bij te kopen, de V90 is wat zwaar voor op Zolder

Maar ik rij die geregeld op topsnelheid en meerdere 10-tallen kilometers aan een stuk, en ik vind de begrensde snelheid van 238 soms wat weinig
                  mocht je echt op zoek zijn naar een perfect in orde tracktoy, let me know, maat van mij doet de zijne weg(gezondheidsredenen)
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

tis een forum, dus neuten over zulke details mag

tenzij die gechipt is, is 238 met 190pk en een cx van 0.31 al theoretisch redelijk hoog...onbegrensd
                    volvo geeft zelf 225 op

een w221 250cdi, 204 pk met cx 0.26 haalt net 240

Comment

tis een forum, dus neuten over zulke details mag

tenzij die gechipt is, is 238 met 190pk en een cx van 0.31 al theoretisch redelijk hoog...onbegrensd
                      volvo geeft zelf 225 op

een w221 250cdi, 204 pk met cx 0.26 haalt net 240
                      idd het is neuten

auto is niet gechipt en die haalt die 238 op teller. Dan stopt die echt gewoon en houdt die snelheid aan op een plat stuk en zelfs bij bergaf voel je die gewoon inhouden tegen die snelheid. Een volvo garage bevestigde wel dat die een begrenzer hebben, de D5 zou die ook hebben, maar hij kon er geen reden voor geven waarom.

Qua gevoel in snelheid maken denk ik dat die zonder begrenzer op teller aan 245 gaat uitkomen.

221 op teller is net geen 3.500toeren:

238 is ongeveer 3.800 op teller dacht ik. Moet het eens vragen aan een medemember hier.

Ik zit dit weekend en volgend weekend in DE, zullen het nog eens testen

Mijn leon haalde gechipt (180pk/330Nm) ook 247 op teller.
                      Last edited by kefkie; 06/03/2019, 17:53.
                      BMW X5 45e

Comment

• There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• VOLVO’S WERELDWIJDE VERKOOP BLIJFT GROEIEN

De verkoopcijfers van Volvo blijven onafgebroken doorgroeien. Na een verkooprecord in 2018, noteert het Zweedse merk wederom een plus van ruim negen procent voor het eerste kwartaal van 2019.

Sinds 1 januari verschenen wereldwijd 161.320 nieuwe Volvo’s op de openbare weg. In vergelijking met de eerste drie maanden van vorig jaar, is dat een stijging van 9,4 procent. Toen wist Volvo ruim 147.000 auto’s aan nieuwe klanten te slijten. De SUV’s zijn vooral de drijfveer achter dit succes, want in maart waren de XC60 (18.036 stuks), XC40 (12.154 stuks) en XC90 (9.801 stuks) het populairste. Ook voor de Amerikaanse markt, waar in het eerste kwartaal een pus van 9,8 procent wordt genoteerd, zijn de SUV’s belangrijke modellen. De XC90 en XC60 zijn samen goed voor bijna de helft van de totale verkoop.

In Europa verkocht Volvo van januari tot maart 86.520 auto’s: een groei van 8,8 procent in vergelijking met vorig jaar. In ons continent zijn de XC40, XC60 en V60 de meest gewilde auto’s. De Chinese markt kende een relatief bescheiden groei, maar ook daar schiet de verkoop omhoog en wel met 3,9 procent. De totale verkoop bedroeg er net geen dertigduizend voertuigen.

Bron: Autoweek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                            Volvo 244 Sedan 2JZ.

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Onze Volvo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Vandaag in Borsbeek, Engelse uitvoering in zeer goede staat.

Comment

• idd uitlaat aan verkeerde kant

Comment

idd uitlaat aan verkeerde kant
                                    Het stuur ook

Comment

• There are Pretenders among us.....
                                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Schitterend

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                        X