Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHier heeft de tand des tijds toch stevig toegeslagen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Een logische evolutie zo lijkt mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
die fancy restauraties zijn oogverblindend, maar een eerlijk auto die voor zijn leeftijd uitkomt is imo net zo waardevolEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
en ik moet eerlijk bekennen dat het al minstens 2 Volvo's geleden is dat ik de topsnelheid nog heb uitgetest...(was nog ten tijde van mijn R, in het Westvlaamse Duitsland...)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
Hoh, doet me niks, ik heb een apart speeltje voor op circuit, ik leef me daar wel uit...
en ik moet eerlijk bekennen dat het al minstens 2 Volvo's geleden is dat ik de topsnelheid nog heb uitgetest...(was nog ten tijde van mijn R, in het Westvlaamse Duitsland...)
Maar ik rij die geregeld op topsnelheid en meerdere 10-tallen kilometers aan een stuk, en ik vind de begrensde snelheid van 238 soms wat weinig
BMW X5 45e
Comment
-
Hier kan ik mee akkoord gaan. Ik ben ook van plan om een tracktoy bij te kopen, de V90 is wat zwaar voor op Zolder
Maar ik rij die geregeld op topsnelheid en meerdere 10-tallen kilometers aan een stuk, en ik vind de begrensde snelheid van 238 soms wat weinigmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Maar ik rij die geregeld op topsnelheid en meerdere 10-tallen kilometers aan een stuk, en ik vind de begrensde snelheid van 238 soms wat weinig
tenzij die gechipt is, is 238 met 190pk en een cx van 0.31 al theoretisch redelijk hoog...onbegrensd
volvo geeft zelf 225 op
een w221 250cdi, 204 pk met cx 0.26 haalt net 240
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
tis een forum, dus neuten over zulke details mag
tenzij die gechipt is, is 238 met 190pk en een cx van 0.31 al theoretisch redelijk hoog...onbegrensd
volvo geeft zelf 225 op
een w221 250cdi, 204 pk met cx 0.26 haalt net 240
auto is niet gechipt en die haalt die 238 op teller. Dan stopt die echt gewoon en houdt die snelheid aan op een plat stuk en zelfs bij bergaf voel je die gewoon inhouden tegen die snelheid. Een volvo garage bevestigde wel dat die een begrenzer hebben, de D5 zou die ook hebben, maar hij kon er geen reden voor geven waarom.
Qua gevoel in snelheid maken denk ik dat die zonder begrenzer op teller aan 245 gaat uitkomen.
221 op teller is net geen 3.500toeren:
238 is ongeveer 3.800 op teller dacht ik. Moet het eens vragen aan een medemember hier.
Ik zit dit weekend en volgend weekend in DE, zullen het nog eens testen
Mijn leon haalde gechipt (180pk/330Nm) ook 247 op teller.
Last edited by kefkie; 06/03/2019, 17:53.BMW X5 45e
Comment
-
VOLVO’S WERELDWIJDE VERKOOP BLIJFT GROEIEN
De verkoopcijfers van Volvo blijven onafgebroken doorgroeien. Na een verkooprecord in 2018, noteert het Zweedse merk wederom een plus van ruim negen procent voor het eerste kwartaal van 2019.
Sinds 1 januari verschenen wereldwijd 161.320 nieuwe Volvo’s op de openbare weg. In vergelijking met de eerste drie maanden van vorig jaar, is dat een stijging van 9,4 procent. Toen wist Volvo ruim 147.000 auto’s aan nieuwe klanten te slijten. De SUV’s zijn vooral de drijfveer achter dit succes, want in maart waren de XC60 (18.036 stuks), XC40 (12.154 stuks) en XC90 (9.801 stuks) het populairste. Ook voor de Amerikaanse markt, waar in het eerste kwartaal een pus van 9,8 procent wordt genoteerd, zijn de SUV’s belangrijke modellen. De XC90 en XC60 zijn samen goed voor bijna de helft van de totale verkoop.
In Europa verkocht Volvo van januari tot maart 86.520 auto’s: een groei van 8,8 procent in vergelijking met vorig jaar. In ons continent zijn de XC40, XC60 en V60 de meest gewilde auto’s. De Chinese markt kende een relatief bescheiden groei, maar ook daar schiet de verkoop omhoog en wel met 3,9 procent. De totale verkoop bedroeg er net geen dertigduizend voertuigen.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenVolvo 244 Sedan 2JZ.
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenidd uitlaat aan verkeerde kantEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment