Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was destijds gek van die achterkant. Mijn eerste auto was dan ook een Peugeot 304 die hier achteraan fel op leek want de centjes voor een Volvo ontbraken
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
een oud-tante van de buren van ma en pa - aka tante volvo - reed destijds met deze 264gle, ook de kleur en interieur
magnifiek statige auto, vooral als je dat als alleenstaande vrouw kocht, vond ik...ze heeft er lang mee gereden en ingeruild op een 960 gle...niet lang van kunnen genieten want madamme overleed
dat was voor mij de reden om voor een 262c te gaan, zoveel tijd nadien...maar dat was na de 260se...en ik verwachtte van de volvo iets te veel comfort en raffinement wat ie - te verwachten in feite - wat ontbeerde...maar de 260se had geen airco en ik moest en zou airco hebben wat de 262c wél had
Comment