Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Tom960

jouw opa's plaat hierboven?

Mooie spot, klopt de nummerplaat van mijn opa geweest.
    Last edited by Tom960; 18/10/2020, 21:23.
    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
    '08 S60 2.4D
    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• toffe, persoonlijke en discrete perso

opa hier had L4045, bij nazien geschrapt in 1997, nooit een andere combinatie gehad in zijn chauffeursleven...uw plaknr was toen nog welhaast een stempel, tegenwoordig is een combo zo vluchtig

die volvo van jullie ziet er als nieuw uit, zo blinken en ongeschonden...prachtig exemplaar...dacht eerst ergens toen ik naderde - zag de velgen toen nog niet - in de verte dat het een t4 ergens was...omdat die het meest zonder dakrails rondreden, was ff teleurgesteld - hehe - toe ik de dieselpijp zag

Comment

• Nog wat meer Amazones

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          toffe, persoonlijke en discrete perso

opa hier had L4045, bij nazien geschrapt in 1997, nooit een andere combinatie gehad in zijn chauffeursleven...uw plaknr was toen nog welhaast een stempel, tegenwoordig is een combo zo vluchtig

die volvo van jullie ziet er als nieuw uit, zo blinken en ongeschonden...prachtig exemplaar...dacht eerst ergens toen ik naderde - zag de velgen toen nog niet - in de verte dat het een t4 ergens was...omdat die het meest zonder dakrails rondreden, was ff teleurgesteld - hehe - toe ik de dieselpijp zag
          Merci, ik wou absoluut de nummerplaat hebben, mijn vrouw rijdt wel het meeste met de auto, ik rijd normaal met mijn S60.
          Nochtans de auto staat dag en nacht buiten, polieren doe ik hooguit 1x per jaar, wassen doe ik wel met hand, voor de rest niks speciaals.
          T4 had beter geweest dat klopt , is destijds als showroom model gekocht geweest bij Verbeeck op de Ijzerlaan een paar maanden voor ze verhuisde naar Deurne en Scancar werden, originele factuur heb ik nog voor handen.
          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
          '08 S60 2.4D
          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Volvo 850 T5-R (1995)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• zoveel passie over de 340

Comment

• BIZAR: Volvo laat gloednieuwe auto’s van 30 meter hoogte vallen

Comment

• Had deze gisterenavond ook gezien.
                    Komen er toch nog goed uit na zo een smak.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vandaag met een mechanieker gesproken die een officiele Volvo dealer garage werkt. Kommer en kwel. Halve dagen werken en de rest van die dag naar huis. Hij was ook allesbehalve lovend over de nieuwe generatie Volvo's. Miseriebakken noemde hij ze.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Had deze gisterenavond ook gezien.
                        Komen er toch nog goed uit na zo een smak.
                        Dat noem ik nog eens testen

Comment

Comment

• de auto waarop ik mss wel het meest trots op was dat ik hem had, omdat het idd wel een specialleke was, naast de 230ce van madamme

Comment

• het typische - imo lelijke - geluid/geblaas van de prv in het begin
                              Last edited by bobo; 22/12/2020, 01:56.

Comment

• Comment

Comment

Comment

Comment

• volvo 960

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X