Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ah ge kent dat ook.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Die SE is mooi geparkeerd, niet echt ideaal voor het onderstel van zo'n oud gebakje, voor een nieuw trouwens ook niet. Maja, ijzersterk die oude Benzen héEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDie SE is mooi geparkeerd, niet echt ideaal voor het onderstel van zo'n oud gebakje, voor een nieuw trouwens ook niet. Maja, ijzersterk die oude Benzen hé
Comment
-
Oermodel van de moderne volvo (de duurdere glt was er iets vroeger)
30 jaar oud
Beetje jammer van de fwd, want volvo had net zijn top rwd 960 voorzien van hedendaagse overal onafhankelijke ophanging en de starre as buitengesmeten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenauto's staan exact even dicht op straat...of hoe breed een s-klasse was (20cm verschil tss de 2)
vandaag is elke auto kwa breedte een s een sandero is 2 cm breder
Auto's hadden toen natuurlijk ook nog maar 1 buitenspiegel. Zonder buitenspiegel, meet een Sandero 1753mm
- Likes 1
Comment
-
VOLVO GAAT EV-FABRIEK IN SLOWAKIJE BOUWEN
TOT 250.000 AUTO'S PER JAAR
Volvo gaat een nieuwe fabriek bouwen in Slowakije. De fabriek moet volledig klimaatneutraal worden en er gaan alleen elektrische auto's van de band rollen. In 2026 moet de productie van start gaan.
Met het kiezen van Slowakije voor de nieuwe fabriek, zegt Volvo een 'Europese driehoek van fabricage' te hebben gemaakt die de regio bijna volledig dekt. De bestaande fabrieken van Volvo staan namelijk in Noord-Europa (Torslanda, Zweden) en West-Europa (Gent, België). De nieuwe fabriek komt in de plaats Kosice te staan en gaat 1,2 miljard euro kosten om te bouwen. De bouw gaat van start in 2023, waarbij de productielijnen in 2024 geïnstalleerd moeten worden. De serieproductie van de volgende generatie elektrische Volvo's moet er vervolgens van start gaan in 2026. De fabriek is erop ontworpen om maximaal 250.000 auto's per jaar te bouwen, maar Volvo zegt dat de fabriek in de toekomst eventueel verder uitgebreid kan worden.
Voor Volvo is de nieuwe fabriek in ieder geval een bijzonder moment, want het is voor het eerst sinds 60 jaar dat het merk een nieuwe fabriek in Europa opent. De fabriek in Torslanda ging namelijk al open in 1964, Gent opende een jaar later zijn deuren. Die twee fabrieken zijn gezamenlijk goed voor een productiecapaciteit van 600.000 auto's per jaar. Met de fabriek in Slowakije krijgt Volvo er procentueel gezien dus flink wat Europese productiecapaciteit bij. Overigens maakte Volvo in een eerder stadium bekend dat het fors gaat investeren in het ombouwen van de oudste fabriek in Torslanda.
Bron: AutoweekEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zo had mijn pa zijn beste vriend destijds dezelfde, ook in die kleur. Vaak ingezeten, ik herinner mij nog het mooie interieur.
Deze ziet er wel nog gelikt uit, prachtig!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
Comment