Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De ‘Mooiste Supercar van 2018’, een mooie titel om 2019 mee te beginnen! De Ferrari Monza SP2 is door een vakjury tijdens het 34e Paris Festival Automobille International uitgeroepen to…
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Ook één van mijn favoriete Ferrari's.
Ook zo mooi dat je die mechanische delen nog gewoon lekker onder die carrosserie zag hangen.
Tegenwoordig is het allemaal net iets té steriel weggewerkt
Mocht ik 100k op overschot hebben om een ferrari in huis te halen, wordt het ofwel een 550 of een 430. beide in rosso scuderia en met handbak.
Die hebben nog genoeg elektronische spullen aanwezig om niet bij de eerste beste bocht 180 achteruit de gracht in te belanden, maar ook niet teveel elektronische aanwezigheid dat je gewoon kan doorstampen en de auto doet de rest.
Voor mij hoeft het ook geen rood te zijn,..;maar Mercedes grijs, hoort nu ook niet op een Ferrari, vind ik.
Doe mij maar een donkerblauwe met cognac interieur dan ;-)
Ik lees hier veel 'zou' :-P
Het is natuurlijk makkelijk zeggen dat je geen rode zou kopen, we kunnen er geen kopen haha, maar als je die foto van kefkie ziet, wees toch eens eerlijk gasten, beter kan het toch niet zijn ;-)
Comment