Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers V2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik begin die oudjes meer en meer te smaken.

    Een 348 bv. Ik denk dat ik me alleen zou storen aan het beperkte vermogen.
    BMW X5 45e

    Comment


    • Nethercutt’s 1967 Ferrari 365 California Spyder | Jay Leno's Garage

      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • Ferrari Testarossa (1989)






















        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • Ferrari 456 GT (1992-2003)












          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • De 456 blijft voor me een van de knapste!

            De facelift ziet er nog net iets beter, en hedendaagser uit!

            Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk

            Comment


            • 456 M GT ( 1998 )













              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • Deze, een 355 en een 550 Maranello zou mijn droomcollectie zijn van Ferrari's. En een Testarossa mag er ook nog bij.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  456 M GT ( 1998 )



                  Technisch gezien is dit een 456M GT(A)
                  BMW X5 45e

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Deze, een 355 en een 550 Maranello zou mijn droomcollectie zijn van Ferrari's. En een Testarossa mag er ook nog bij.
                    Een 355 is prachtig, maar zooo duur in running costs.

                    Voor mij is de droomcollectie:
                    360 challenge stradale;
                    612 met handbak;
                    288 GTO;
                    F12.

                    Aangezien de kans onrealistisch is dat dit gaat lukken, wordt mijn zoektocht beperkt tot een rosso corsa 360/430 spider mét handbak.
                    BMW X5 45e

                    Comment


                    • Dieser Ferrari 250 GT soll noch fast 1,2 Millionen Euro kosten

                      Das Cabrio aus dem Jahr 1961 wurde unrestauriert und heruntergekommen in einem Schuppen gefunden ...








                      https://de.motor1.com/news/628503/fe...unenfund-2022/
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • Toch bizar dat ze nog altijd van die barn finds doen tegenwoordig.

                        Zoveel exemplaren zijn er destijds allemaal niet gemaakt, dus ze waren toch al vanaf het begin enorm exclusief.

                        Comment


                        • This 2007 Ferrari 599 GTB Fiorano 6-Speed Is an Amazing V12 Supercar

                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • 1971 Ferrari 365 GTS/4 Daytona

                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • FERRARI fahren für den GUTEN ZWECK! Der Testarossa & CarRanger bei der Sportwagen Charity

                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment





                              • Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                                Comment


                                • The 2004 Ferrari 360 Challenge Stradale Is a Truly Special Ferrari
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • Waarom Ferrari 16M pijnlijke F1-resultaten Ferrari blootlegt
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Waarom Ferrari 16M pijnlijke F1-resultaten Ferrari blootlegt
                                      Wat een auto
                                      BMW X5 45e

                                      Comment


                                      • FERRARI PININ: VEERTIG JAAR GELEDEN HAD ER AL EEN VIERDEURS FERRARI KUNNEN ZIJN

                                        VOORSTEL VAN PININFARINA MAAR ENZO DURFDE HET NIET AAN

                                        ​Dat we dit ooit zouden opschrijven: de ene vierdeurs Ferrari is de andere niet. Het bewijs voor die stelling is deze test van de Ferrari Purosangue. De eerste vierdeurs-Ferrari. Of toch niet? We attenderen je graag op het 43 jaar oude studiemodel Pinin.


                                        Hij staat voor een Ferrari best hoog op zijn poten, heeft een naar verhouding behoorlijk stompe achterzijde en is nota bene uitgerust met een neerklapbare achterbank, voor extra vervoersmogelijkheden. Zomaar drie aspecten van de nieuwe Purosangue waarvan we zeker weten dat ze geen moment op het wensenlijstje hebben gestaan van Sergio Pininfarina, schepper van de allereerste vierdeurs Ferrari. Dat was de beeldschone Pinin, die hij in 1980 bouwde ter gelegenheid van het vijftigjarige bestaan van het carrosseriebedrijf dat de naam draagt van zijn vader, Battista ‘Pinin’ Farina.

                                        Pininfarina wilde Enzo Ferrari overtuigen van een vierdeurs

                                        Dat jubileum was een mooie aanleiding, maar eigenlijk dong Sergio met de Pinin naar de gunsten van Enzo Ferrari. Hij wilde hem ervan overtuigen dat een vierdeurs model een geweldige verkoopimpuls zou geven. Het strakke design was het werk van Leonardo Fioravanti en Diego Ottina, die de oorspronkelijke lijnen op papier had gezet.

                                        Concurreren met XJ, Lagonda, dikste S-klasse en Quattroporte

                                        De Pinin, een studiemodel zonder aandrijving maar wel met een volledig ingericht interieur, had een marktsegment in het vizier waar Ferrari zich nooit eerder had begeven, net zoals dat nu bij de Purosangue het geval is. Alleen waren de beoogde concurrenten toen natuurlijk geen cross-overs, maar gewoon de snelste en beste vierdeurs sedans ter wereld. Denk aan de Jaguar XJ 5.3, Aston-Martin Lagonda, Mercedes-Benz 500 SEL en uit eigen land de Maserati Quattroporte en de De Tomaso Deauville.

                                        Enzo durfde het niet aan

                                        Maar ondanks het schitterende, aalgladde uiterlijk en het weelderige interieur, waarin zelfs digitale instrumenten en een hypermoderne boordcomputer waren opgenomen, zag Enzo een sedan van zijn merk totaal niet zitten. Het was koudwatervrees; Ferrari vond zijn fabriek niet ervaren genoeg met de bouw van vierdeurs topmodellen en hij wilde voorkomen dat hij klanten zou teleurstellen die hun Jaguar of Mercedes kwamen inruilen.

                                        Pinin bleef een studie

                                        Zo bleef de Pinin een studie. Hoewel: op speciaal verzoek van de vermogende derde eigenaar construeerde Ferrari-engineer Mauro Forghieri in 2010 voor de Pinin een sterk aangepaste aandrijflijn van een Testarossa. Zo kwam het vroegere showmodel op een schitterende en waardige manier tot leven, met beeld, geluid en de nodige dynamiek. Ja, zo had die auto best als Ferrari’s eerste ‘quattroporte’ in serieproductie mogen gaan.

                                        1 miljoen euro vroeg Bonhams als minimumprijs voor de Pinin

                                        €1.000.000 was de minimumprijs waarvoor Bonhams de omgebouwde Pinin in 2010 van de eigenaar moest afhameren, wat niet lukte. Een jaar later slaagde RM Sotheby’s er evenmin in om het beoogde half miljoen op te halen. Uiteindelijke vond de auto een particuliere Amerikaanse koper.

















                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • Geweldige concept dit... Voor zijn tijdsgeest echt wel een beauty.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X