Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers V2
Collapse
X
-
nog wat bitter CD
https://www.vroom.be/nl/nieuws/geflopt-model-bitter-cd-een-opel-met-de-kleren-van-een-maserati-24050Als deze coupé in een ander tijdperk op de markt was gekomen, was hij ongetwijfeld een enorm succes geworden.
Comment
-
ik ook, mijn 2 nonkels hadden er 1
nonkel 1 een beige luxus dit type, nonkel 2 een donkerblauwe uni facelift
allebei gigantische smoorbakken, en dan bedoel ik niet de uitlaat
ons vader moest dan van ons moeder een omega kopen, 2.3 turbodiesel cd versie met ijskoude airco (niet normaal..of mss omdat dat de eerste was), ik heb daar mee leren rijden 100pk...giga goede wagen om te rijden helaas wreette die koppakkingen bij de vleet...3 keer op 100k
identiek aan deze, incl koplampwissers, was een stockwagen uit scandinavie...kataloog 1.070.000 bef, gekregen voor 800.000 rondLast edited by bobo; 20/01/2021, 22:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ook, mijn 2 nonkels hadden er 1
nonkel 1 een beige luxus dit type, nonkel 2 een donkerblauwe uni facelift
allebei gigantische smoorbakken, en dan bedoel ik niet de uitlaat
ons vader moest dan van ons moeder een omega kopen, 2.3 turbodiesel cd versie met ijskoude airco (niet normaal..of mss omdat dat de eerste was), ik heb daar mee leren rijden 100pk...giga goede wagen om te rijden helaas wreette die koppakkingen bij de vleet...3 keer op 100k
Maar hiervoor had hij de 2.1 diesel in het vorig model, volgens mij de eerste opel met een dieselmotor. Dat ding trok niet op en zonder servo, een tank gewoon
Zo eentje, ook met bult op de motorkap, maar lichtblauw, break en stuurversnellingen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Mijn vader was vroeger ook wel Opel fan.
Heeft in de jaren 80 zo'n Rekord E gehad, weet niet goed meer of het een E1 of E2 was. 2.0 denk ik.
Daarna heeft hij nog een Senator A2 gehad, een 2.5 6 cylinder.
Ik heb altijd gedacht dat die 170pk had, maar op Wikipedia zegt men dat die 140pk had.
Zo'n Rekord D Coupé (Of Commodore B) vind ik eigenlijk wel een knappe wagen:
Ik snap eigenlijk niet goed waarom Opel zo in populariteit is gedaald sinds jaren 90. Zoveel beter zijn VW modellen toch niet echt geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenMijn vader was vroeger ook wel Opel fan.
Heeft in de jaren 80 zo'n Rekord E gehad, weet niet goed meer of het een E1 of E2 was. 2.0 denk ik.
Daarna heeft hij nog een Senator A2 gehad, een 2.5 6 cylinder.
Ik heb altijd gedacht dat die 170pk had, maar op Wikipedia zegt men dat die 140pk had.
Zo'n Rekord D Coupé (Of Commodore B) vind ik eigenlijk wel een knappe wagen:
Ik snap eigenlijk niet goed waarom Opel zo in populariteit is gedaald sinds jaren 90. Zoveel beter zijn VW modellen toch niet echt geweest?
Eenvoudige lijnen van voor naar achter stralen rust en elegantie uit, en tegelijk ook sportiviteit en een zekere mate van potentie.
Comment
Comment