Kadett A (1965)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenCorsa 1.3 S GT (1986)
Ritje Normandië, heeft me bijna mijn rug gekost toen LOL
Comment
-
OPEL KADETT IMPULS I (1991) - Prototype
Op basis van de Opel Kadett E kwam Opel in de jaren ’90 van de vorige eeuw met een elektrisch prototype, genaamd Impuls I. Deze auto werd ontwikkeld in samenwerking met RWE Energie AG en batterijleverancier SAFT. Het voertuig had een 22 pk (16 kW) sterke elektromotor en een 14,3 kWh nikkel-cadmium-batterij. De 1.200 kilogram zware Opel Impuls I kon een topsnelheid van 100 km/u halen. De actieradius op een volle acculading kwam uit op 80 kilometer. In deze tijd werd de batterij nog niet in de bodemsectie verwerkt. Desondanks bleef de Opel Impuls I bijzonder praktisch met een bagageruimte van 350 liter, versus 490 liter voor de reguliere Kadett E.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Opel Astra Impuls 2 (1992) - Prototype
In september 1992 werd op basis van een Astra Caravan een volledig elektrische variant gepresenteerd met een opvallende doorzichtige motorkap en vier zitplaatsen. Met een gewicht van 1.330 kilogram was de Opel Astra Impuls 2 in totaal 225 kilogram zwaarder dan een normale Astra 2.0 i Caravan. Dankzij een 13,6 kWh accupakket en een elektromotor met 115 pk en 128 Nm kon deze Astra Impuls 2 een topsnelheid halen van 120 km/u.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDeze is nog ouder, wat een beauty!
Opel Rekord (1959)
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Comment
Comment