Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers V2
Collapse
X
-
Vond dat toen en nog steeds een indrukwekkende wagen.
Knap groen ook.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
gaat meer en meer gebeuren natuurlijk
De ANWB gaat twee Opel-rijders begeleiden in een zaak bij de Geschillencommissie Voertuigen. De organisatie ontving veel klachten over het hulp- en servicesysteem OnStar in Opel, dat sinds kort niet meer werkt. Opel Nederland wil geen compensatie geven. De ANWB vindt dat Opel-rijders hier wel rec...
geen ondersteuning meer voor het opel onestar systeem van 2018, optie van €800
Comment
-
Dat blijt toch echt een prachtige auto, zo een Opel Calibra.
En dan zeker zo een turbo 4x4.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOnlangs nog een oude foto terug gevonden van 't Brussels autosalon 1994 (waar ik toen ook was)
Ik was bij de wereldpremière van de Calibra in Frankfurt in 1989, ik heb er ook nog een paar ingescande foto's van
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwas dat een cabrio erachter? die er uiteindelijk nooit gekomen is
maar die rode heb ik mij altijd herinnert, maar ik vond er nu onlangs pas een beeld van terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Nice! Knap toch!
Ik was bij de wereldpremière van de Calibra in Frankfurt in 1989, ik heb er ook nog een paar ingescande foto's van
Dat waren toch tijden, ze komen nooit meer terug, noem me maar een oude zak, maar op dit gebied geldt de regel: "vroeger was alles beter"
mij zal je nooit nog op een autosalon zien rondlopen, het interesseert me geen moer meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Dat waren toch tijden, ze komen nooit meer terug, noem me maar een oude zak, maar op dit gebied geldt de regel: "vroeger was alles beter"
mij zal je nooit nog op een autosalon zien rondlopen, het interesseert me geen moer meerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment