Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

• Gran Turismo Sport

MAZDA RX-VISION GT3 CONCEPT

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

• Zaterdag enkele testritten gaan doen. De nieuwe 3 sedan is echt knap! misstaat niet naast een Jaguar XE (zelfde lengte trouwens).
            De 2.0 skyactiv-g 120pk is voor de meeste mensen vlot genoeg maar ik miste toch wat punch. De afwerking is echt wel top maar hij is iets te sportief afgeveerd. Zeker op slechte banen niet ideaal. Maar wel fluisterstil! Niet met een skyactiv-x gereden omdat het snel duidelijk was dat een 6 toch voor ons de betere keuze is. Spijtig dat we niet kunnen wachten op de volgende generatie 6
            KLIK |&| KLAK

Comment

• Is voor mij ook wel een beetje een "haalbare droomauto", alleen steekt de koffer mij echt wel tegen. Als dit een 5-deurs was, dan was dit direct mijn volgende wagen, de sedan heeft zelfs meer kofferruimte dan de hatch. Maar dan wel onpraktisch en je kunt de zetels niet eens plat gooien geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                Is voor mij ook wel een beetje een "haalbare droomauto", alleen steekt de koffer mij echt wel tegen. Als dit een 5-deurs was, dan was dit direct mijn volgende wagen, de sedan heeft zelfs meer kofferruimte dan de hatch. Maar dan wel onpraktisch en je kunt de zetels niet eens plat gooien geloof ik.
                We hadden 2 grote reiskoffers (103l, H77 x B51 x D28 ) mee om te testen en die gingen verbazend vlot de koffer in. Je kan ze naast elkaar leggen, heb er bovenop nog plaats en ervoor nog ruimte voor gemakkelijk 2 sporttassen. Dat viel eigenlijk beter mee dan verwacht.
                Last edited by severijns; 01/06/2020, 03:50.
                KLIK |&| KLAK

Comment

Comment

• Hint: The Red Car Wins

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• 2021 Mazda3 Turbo

Comment

• Deze ochtend deze CX-5 gespot met subtiele spoilers. Had hem graag eens horen draaien met die uitlaat

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Jammer dat die wit is, in een andere kleur met die velgen zou nog mooier zijn. Die spoilerkes die vooraan uitsteken vind ik ook minder, gewoon strak naar beneden zonder uitsteeksels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              Jammer dat die wit is, in een andere kleur met die velgen zou nog mooier zijn. Die spoilerkes die vooraan uitsteken vind ik ook minder, gewoon strak naar beneden zonder uitsteeksels.
                              Ik had een zwarte/grijze genomen. Maar het past wel bij de JDM sfeer dat wit met goud

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• https://de.motor1.com/tag/mazda-historie/
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Hello

Very nice! Veel plezier ermee!
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Hello

Very nice! Veel plezier ermee!
                                      Bedankt!

Comment

• Is 'm nu volledig klaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Is 'm nu volledig klaar?
                                          Kan zo iets helemaal klaar zijn?

Klaar als in rijklaar? Ja. Klaar als zijnde naar mijn goesting? Neen.

Maar daar gaan we stapsgewijs mee verder.

Comment

Working...
                                          X