Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers V2
Collapse
X
-
-
-
Gran Turismo Sport
MAZDA RX-VISION GT3 CONCEPTMazda’s dream rotary engine racing machine, the RX-VISION GT3 CONCEPT is finally coming to Gran Turismo Sport on Friday, May 22nd. The MAZDA RX-VISION is a c...
Comment
-
-
Zaterdag enkele testritten gaan doen. De nieuwe 3 sedan is echt knap! misstaat niet naast een Jaguar XE (zelfde lengte trouwens).
De 2.0 skyactiv-g 120pk is voor de meeste mensen vlot genoeg maar ik miste toch wat punch. De afwerking is echt wel top maar hij is iets te sportief afgeveerd. Zeker op slechte banen niet ideaal. Maar wel fluisterstil! Niet met een skyactiv-x gereden omdat het snel duidelijk was dat een 6 toch voor ons de betere keuze is. Spijtig dat we niet kunnen wachten op de volgende generatie 6
Comment
-
Is voor mij ook wel een beetje een "haalbare droomauto", alleen steekt de koffer mij echt wel tegen. Als dit een 5-deurs was, dan was dit direct mijn volgende wagen, de sedan heeft zelfs meer kofferruimte dan de hatch. Maar dan wel onpraktisch en je kunt de zetels niet eens plat gooien geloof ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenIs voor mij ook wel een beetje een "haalbare droomauto", alleen steekt de koffer mij echt wel tegen. Als dit een 5-deurs was, dan was dit direct mijn volgende wagen, de sedan heeft zelfs meer kofferruimte dan de hatch. Maar dan wel onpraktisch en je kunt de zetels niet eens plat gooien geloof ik.Last edited by severijns; 01/06/2020, 03:50.
Comment
-
-
Hint: The Red Car Wins( http://www.TFLcar.com ) The 301 horsepower 2020 Toyota Camry TRD and 250 horsepower 2020 Mazda6 Signature bring "sporty" into the vocabulary when it comes ...
Comment
-
2021 Mazda3 Turbo
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenJammer dat die wit is, in een andere kleur met die velgen zou nog mooier zijn. Die spoilerkes die vooraan uitsteken vind ik ook minder, gewoon strak naar beneden zonder uitsteeksels.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHello
Very nice! Veel plezier ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIs 'm nu volledig klaar?
Klaar als in rijklaar? Ja. Klaar als zijnde naar mijn goesting? Neen.
Maar daar gaan we stapsgewijs mee verder.
Comment
Comment