Wat een saaie dozen verkocht Mazda destijds. Qua design zijn ze er met reuzenstappen op vooruit gegaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers V2
Collapse
X
-
Wreed hè.
Met een mx kan je alle kanten uit.
Iedereen is wel gelukkig met zijn exemplaar zeker.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Tuurlijk, maar de belg is nu eenmaal geen sedan-liefhebber, vandaar dat je deze weinig tegen gaat komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenTuurlijk, maar de belg is nu eenmaal geen sedan-liefhebber, vandaar dat je deze weinig tegen gaat komen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd! Ik heb er in ieder geval thuis nog nooit een gezien, altijd de hatchback. Spijtig want ik vind dit eigenlijk mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
Eentje kopen?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd! Ik heb er in ieder geval thuis nog nooit een gezien, altijd de hatchback. Spijtig want ik vind dit eigenlijk mooier.
Comment
-
8 New Mazda Cars that Prove Premium Features Can Be Affordable in 2019Mazda could be called a pure Japanese automaker since the overwhelming majority of their cars are manufactured on the island, but at the same time it is as m...
Comment
-
Zeker kijken als je wilt weten wat premium wil zeggen.
Mazda3 Vs Mercedes-Benz A
If you've got 40 grand to spend, you can buy the works burger of Mazda3s or a mid-spec Mercedes-Benz A Class. They're about the same on fundamentals. But the...
Comment
-
DFJ最終戦が岡山国際サーキットで開催され、ポイントランキング首位でこのラウンドに臨んだマッド・マイクは、決勝トーナメントを勝ち上がり、ファイナルマッチに進出。惜しくもここではアンドリュー・グレイに勝利を譲りましたが、念願のシリーズチャンピオンを獲得。感極まって落涙する場面も。マイク、川戸さん、おめでとうございま...
Comment
Comment