Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers V2
Collapse
X
-
-
-
Malcolm Flynn road tests and reviews the Mazda 3 with specs, fuel consumption and verdict, and looks at its place in the 40-year history of the 323. Read Mal...
Comment
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat maar rap terug lente is
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Word er ni mee gereden nu misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNeen, paar problemen die opgelost moeten worden. Alle onderdelen zijn in huis, in maart eens aan beginnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenHet is nu ook goed, ideaal cabrio weer. Ik vertrek over 5 minuten naar mijn werk, en 't kapke gaat er gegarandeerd af :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
Ter bestaan toch mooiere foto's van de BG, niet?
Ik heb zelf nog een BA gehad. Sportief, bijzonder praktisch en zo mooi....Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
er bestaan mooiere foto's mss, maar deze pic op zich laat wel mooi de lijnen van het toch aparte model zien
irl zag ik nooit de stijging in lijn van het dak en de wigvorm algemeen
foto is vanuit een schitterende hoek getrokken
een (nog gierigere) collega heeft er tot voor 2 jaar mee gereden
Comment
-
Maar, geplaatst in tijdsperspectief, is de lijn van de 323F BA toch een van de mooiste lijnen in profiel, ooit door Mazda op de markt gebracht.
Spijtig dat hij standaard op lelijke wielen kwam en te hoog op zijn poten stond.
Getekend door Ginger Ostle, die van bij Porsche kwam (en dat is er misschien een beetje aan te zien?)
Stond op een onderstel dat quasi gelijk was aan dat van de Xedos 6.
Een van de weinige Mazda's trouwens, die wel populair was in Europa (en Australië/Niew-Zeeland en nog wat andere markten) maar niet goed verkocht binnen Japan zelf.
Comment
Comment