Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoewel Mazda in plaats van een gamma EV's besloot een nieuwe 3.3-liter zes-in-lijn turbodiesel op de markt te brengen, loopt de verkoop wereldwijd als een trein. Exact een jaar geleden noteerde het nog een verlies van 124 miljoen euro, nu pakt het uit met een bedrijfswinst van 190 miljoen euro. Zijn EV's dan toch niet de heilige graal?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Mijn ouders thuis hadden dat model met die 2.5.
In die tijd had je met een auto die in 8.5s aan 100 zat toch wel een sleeper in huis, want je had geen idee dat het best een snelle auto was.
Maar echt zuinig was hij niet, zeker niet met een sportieve rijstijl.
Mijn ouders hebben die met spijt in het hart weggedaan toen de auto 23 jaar was....
Maar echt versleten was die nog altijd niet.
De elektrische antenne, elektrische zetels, elektrische ruiten, elektrische buitenspiegels, .... werkte nog allemaal probleemloos
Ah, de Xedos 6...
Toen ik jong was wist ik zeker dat mijn eerste auto die ik zou kopen een Xedos 6 of een 323F BA zou worden, natuurlijk met V6.
Tot ik besefte dat het aanbod van V6 op de tweedehands quasi onbestaande was en het qua verzekeringen ook niet zo interessant bleek.
Nog altijd spijt van, hoewel ik echt wel genoten heb van mijn 323F ba met 1.8
bij lancering kon die xedos 6 zo maar een moderne interpretatie zijn van een (kleine) jaguar
die 1800 had ook in een top-mx-5 gemogen, een fluisterstille zesser in een kleine roadster
Comment