Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vond het eigenlijk irl zo in het zwart - louvres gesloten, alsof het koetswerk is - nogal meevallen
dit is nu een 745e, maar eigenlijk vind ik een 740e met de 2 liter naft, nog wel interessant
Idd! Zo lelijk vind ik dat ook niet, Audi en Mercedes gaan trouwens meedoen met die grote smoelen. Binnenkort heeft niemand daar nog een probleem mee. Bij elke grote designwijziging wordt moord en brand geschreeuwd en na een tijdje vinden ze het allemaal cool
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
nu je de nieuwe 3 al vollen bak begint te zien is't chapeau aan bmw, dat ze de kont van de 7 fl perfect in lijn hebben gezet met dat rood in de lichten zo over de flanken
de eerste 750i kreeg indertijd ook bredere nieren, ook die 3.0cs hierboven kreeg als topper zo in chroom extra gepronocieerde exemplaren
denk dat het een beetje nodig is om de auto er visueel dikker te laten uitzien, de 7 of de s vroeger waren gewoon fysiek veel bredere auto's, een 3 of 190 waren gewoon smalle autotjes en zijn in cm in verhouding net als alle auto's op schouderhoogte veel meer gegroeid als de topmodellen, die ze niet veel breder kunnen maken omdat het gewoon onpraktisch rijden zou worden
Een vriend heeft een groene, met die camo zetels. Staat al 5 jaar stil in een opslagplaats. Ieder jaar vraagt hij mij eens of ze in prijs gestegen zijn
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Een vriend heeft een groene, met die camo zetels. Staat al 5 jaar stil in een opslagplaats. Ieder jaar vraagt hij mij eens of ze in prijs gestegen zijn
Deze hierboven moet slechts 79k kosten, heeft wel maar 10k km
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment