Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die zie je al wat vaker (het model, niet de alpina), maar de nieuwe 1 vind ik maar traag van de grond komen, eigenlijk
De G21 3-reeks vind ik ook heel geslaagd, vooral de achterkant, breaks zijn tegenwoordig ook altijd mooier dan sedans. De lijnen zijn grotendeels hetzelfde als de F31. Het front neigt terug wat meer naar de E90/91 (aflopende koplampen), en dat vind ik wel wat spijtig. De bolle motorkap en de strak horizontale snuit in zij aanzicht van de F30 is zoveel aparter, en mooier naar mijn mening.
Photography by Drew Phillips at the Thermal Club The BMW M1 was an impressive road car, though that was never the end goal. Developed to compete in Group 4 and 5 against the dominant might of its rear-engined countrymen called the Porsche 934 and 935, the M1 was slated to become BMW Motorsport’s first purpose-built competition car; it was a mid-engined, tube-framed missile aimed at the preeminent racing series of its day, and if the the company’s track record with the CSL was anything to go off of the M1 would be the giant rather than its killer. If you know the BMW E26 M1 you know this never came to fruition. Mid-development regulation changes required it to be homologated to the tune of a few hundred cars before it could compete in Group 5 (the rule change meant it had to be eligible for Group 4 before it could move up a division, and Group 4 required, fittingly enough,
Comment