Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers V2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Veel tinten groen bij bmw




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

    Comment


    • Waarom BMW twee verschillende logo’s op zijn auto’s voert
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • BMW 2800 GTS Frua (1969)




















        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • AUTO'S VAN BMW GROUP BESTAAN STRAKS VOOR DE HELFT UIT GERECYCLED MATERIAAL

          LEKKER TERUGWINNEN

          ​De BMW Group zet sterk in op de toepassing van gerecyclede materialen. In de toekomst moeten auto's van merken als BMW, Mini en zelfs Rolls-Royce voor tot 50 procent uit materiaal vervaardigd zijn dat een tweede leven heeft gekregen.


          Momenteel zijn auto's van BMW Group volgens het concern zelf voor tot 30 procent opgebouwd uit herwonnen materialen. De Duitse autobouwer heeft zijn doel nu gericht op de toepassing van een groter percentage gerecyclede materialen. Straks moeten modellen van BMW, Mini en Rolls-Royce zelfs voor de helft uit gerecyclede grondstoffen zijn opgebouwd.

          Om dat doel te halen is BMW een - overigens door de Duitse overheid met €6,4 miljoen gesponsord - project gestart waarin het samenwerkt met 'vertegenwoordigers van de recycle-industrie'. Het project heet Car 2 Car en heeft als doel om te onderzoeken en evalueren hoe BMW Group in zijn productieprocessen verder rekening kan houden met de 'circulaire economie'.

          Het project moet onder meer de recyclebaarheid van materialen als aluminium, staal, glas, koper en kunststoffen en de toepassing van deze herwonnen materialen in auto's vergroten. BMW Group levert 500 auto's aan die aan het eind van hun automobiele bestaan zijn. Hier zitten niet alleen BMW's, maar ook modellen van Mini en Rolls-Royce tussen. Het gaat om modellen met brandstofmotoren, plug-in hybride aandrijflijnen en zelfs volledig elektrische aandrijflijnen. Deze auto's worden uit elkaar getrokken waarna Car 2 Car onderzoekt hoe het materiaal effectiever uit oude auto's kan trekken en in nieuwe auto's kan toepassen.

          Bron: Autoweek


          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Historischer Werbefilm BMW 02er 1502
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • Electric doors! The BMW Z1 Story
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment





              • Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

                Comment


                • Mooi.

                  Comment


                  • Ja !


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

                    Comment


                    • Historischer Werbefilm BMW 600 S/W
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment



                      • Is dat logo nu altijd zo? Eerste keer me opvalt


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

                        Comment


                        • Die lichten en achterkant begint meer en meer op Toyota te lijken, en dat vind ik geen goede evolutie.
                          Veel te veel relief, scherpe lijnen, uitstekende delen van de lampen maken het voor mij echt niet mooi en gestroomlijnd.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                            Die lichten en achterkant begint meer en meer op Toyota te lijken, en dat vind ik geen goede evolutie.
                            Veel te veel relief, scherpe lijnen, uitstekende delen van de lampen maken het voor mij echt niet mooi en gestroomlijnd.
                            Hahaha, jij bashed steeds zo erg op Toyota als ik op Mercedes stealers. Frustraties kunnen soms diep zitten hé
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

                              Is dat logo nu altijd zo? Eerste keer me opvalt
                              Da's het M logo.



                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                                Hahaha, jij bashed steeds zo erg op Toyota als ik op Mercedes stealers. Frustraties kunnen soms diep zitten hé
                                Ik heb niet direct grote problemen gehad met Toyota, maar er zijn 2 dingen:
                                - hun recente auto’s zijn gatlelijk
                                - hun reclame met de auto die zichzelf oplaadt is gewoon de grootste bullshit die er bestaat.

                                Dat het hele managment nog denkt weg te komen met benzine of waterstof is misdadig. Ze produceren 10 mio auto’s, en er werken tienduizenden mensen, en dat zal nu rustig maar gestaag kapot gaan.
                                Hun EV’s komen veel te laat en zijn belachelijk slecht. Dat is toch gewoon spijtig.

                                En BMW zet ook nog in op 2 paarden, maar hun EV’s zijn niet zo dramatisch slecht.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

                                  Ik heb niet direct grote problemen gehad met Toyota, maar er zijn 2 dingen:
                                  - hun recente auto’s zijn gatlelijk
                                  En een MY is een beauty zeker?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

                                    En een MY is een beauty zeker?
                                    Voorkant niet, achterkant vind ik wel echt mooi. (en die zien anderen het meest)

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

                                      Ik heb niet direct grote problemen gehad met Toyota, maar er zijn 2 dingen:
                                      - hun recente auto’s zijn gatlelijk
                                      - hun reclame met de auto die zichzelf oplaadt is gewoon de grootste bullshit die er bestaat.

                                      Dat het hele managment nog denkt weg te komen met benzine of waterstof is misdadig. Ze produceren 10 mio auto’s, en er werken tienduizenden mensen, en dat zal nu rustig maar gestaag kapot gaan.
                                      Hun EV’s komen veel te laat en zijn belachelijk slecht. Dat is toch gewoon spijtig.

                                      En BMW zet ook nog in op 2 paarden, maar hun EV’s zijn niet zo dramatisch slecht.
                                      Waterstof is zeker niet dood hoor... sterker nog , het zou zelfs de toekomst kunnen worden... ik ben beroepshalve bezig met een project waar wij waarschijnlijk zullen kunnen aan meewerken waar er 2 maanden terug +/- 900 mio euro is uitgetrokken voor waterstofgerelateerde zaken... ( B bedrijf trouwens , namen kan ik niet noemen... maar ze doen dit niet zomaar ... )

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten

                                        Waterstof is zeker niet dood hoor... sterker nog , het zou zelfs de toekomst kunnen worden... ik ben beroepshalve bezig met een project waar wij waarschijnlijk zullen kunnen aan meewerken waar er 2 maanden terug +/- 900 mio euro is uitgetrokken voor waterstofgerelateerde zaken... ( B bedrijf trouwens , namen kan ik niet noemen... maar ze doen dit niet zomaar ... )
                                        Ik geloof zeker in waterstof, maar niet voor auto's.
                                        Het zal een toepassing vinden in metallurgie en chemische industrie.

                                        Comment



                                        • Knappe jant


                                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

                                          Comment

                                          Working...
                                          X