BMW 850 CSi (1995)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers V2
Collapse
X
-
De "oude" 8 blijft imho toch één van de allermooiste en meest indrukwekkende BMW's ooit.
Het interieur is natuurlijk wel een pak gedateerder dan de buitenkant. En vreemde hoofdsteunen vooraan, nooit eerder op gelet.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Het wordt tijd om een zachte zoektocht te starten om tegen de winter een tijdelijke zwijn-drift speeltje te kopen.
Degene die mij kennen weten dat ik (en mijn rijstijl) fan ben van het concept van een groot atmosferisch blok in een ruime kas en aandrijving op de achterwielen, dus E39 M5 is perfect hiervoor. (dit is uiteindelijk ook mijn droom M5).
Alleen is onze Belgische staat hier geen fan meer van, met als resultaat:
Jaarlijkse verkeersbelasting
€ 4.323,72
Belasting op inverkeerstelling
€ 5.018,16
Mijn wederhelft die niet zo autominded is als ik, gaat hier niet mee akkoord gaan
Dus the next best thing is een E39 540i touring.
Schuifdak, geen roest en handbak is een must.
De rest maakt eigenlijk weinig uit omdat die auto uiteindelijk meer scheef zal gaan dan recht. Dus mocht er iemand eens een interessante advertentie zien passeren, shoot
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
omdat die auto uiteindelijk meer scheef zal gaan dan recht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHet wordt tijd om een zachte zoektocht te starten om tegen de winter een tijdelijke zwijn-drift speeltje te kopen.
Degene die mij kennen weten dat ik (en mijn rijstijl) fan ben van het concept van een groot atmosferisch blok in een ruime kas en aandrijving op de achterwielen, dus E39 M5 is perfect hiervoor. (dit is uiteindelijk ook mijn droom M5).
Alleen is onze Belgische staat hier geen fan meer van, met als resultaat:
Jaarlijkse verkeersbelasting
€ 4.323,72
Belasting op inverkeerstelling
€ 5.018,16
Mijn wederhelft die niet zo autominded is als ik, gaat hier niet mee akkoord gaan
Dus the next best thing is een E39 540i touring.
Schuifdak, geen roest en handbak is een must.
De rest maakt eigenlijk weinig uit omdat die auto uiteindelijk meer scheef zal gaan dan recht. Dus mocht er iemand eens een interessante advertentie zien passeren, shoot
Jaarlijkse verkeersbelasting: € 3.650,69
Belasting op inverkeerstelling: € 2.475,95
Totaal: € 6.126,64
Maar ja, 'scheef' gaan kost natuurlijk wel wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Alsof een 540i fiscaal plots een interessant iets zou zijn:
Jaarlijkse verkeersbelasting: € 3.650,69
Belasting op inverkeerstelling: € 2.475,95
Totaal: € 6.126,64
Maar ja, 'scheef' gaan kost natuurlijk wel wat.
Daarom een touring hé, lichte vracht zolang het nog kan.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHet wordt tijd om een zachte zoektocht te starten om tegen de winter een tijdelijke zwijn-drift speeltje te kopen.
Degene die mij kennen weten dat ik (en mijn rijstijl) fan ben van het concept van een groot atmosferisch blok in een ruime kas en aandrijving op de achterwielen, dus E39 M5 is perfect hiervoor. (dit is uiteindelijk ook mijn droom M5).
Alleen is onze Belgische staat hier geen fan meer van, met als resultaat:
Jaarlijkse verkeersbelasting
€ 4.323,72
Belasting op inverkeerstelling
€ 5.018,16
Mijn wederhelft die niet zo autominded is als ik, gaat hier niet mee akkoord gaan
Dus the next best thing is een E39 540i touring.
Schuifdak, geen roest en handbak is een must.
De rest maakt eigenlijk weinig uit omdat die auto uiteindelijk meer scheef zal gaan dan recht. Dus mocht er iemand eens een interessante advertentie zien passeren, shoot
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Eigenlijk zoek je een Mx-5 maar weet je het nog niet
.
Het schijnt dat dat the next big thing is.
probleem is dat ik er volgens mij nooit van m'n leven in pas.
Ik heb 1x met een grijze gereden van iemand op een rondrit (die van niko denkik?) en 1x in het nieuwe model gezeten op het autosalon en ik kreeg mijn benen nergens deftig kwijt.
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Het schijnt dat dat the next big thing is.
probleem is dat ik er volgens mij nooit van m'n leven in pas.
Ik heb 1x met een grijze gereden van iemand op een rondrit (die van niko denkik?) en 1x in het nieuwe model gezeten op het autosalon en ik kreeg mijn benen nergens deftig kwijt.
Zetels eruit, low rails en dan bride low max of Recaro pole position er in. Combineer dit met een OMP Deepdish stuur zoals ik gedaan heb en dan win je 10cm alleen al.
Ik heb nog de stock sportzetels en heb massa's ruimte over met met 1m93. Met de aftermarket zetels zak je nog eens 10cm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Het schijnt dat dat the next big thing is.
probleem is dat ik er volgens mij nooit van m'n leven in pas.
Ik heb 1x met een grijze gereden van iemand op een rondrit (die van niko denkik?) en 1x in het nieuwe model gezeten op het autosalon en ik kreeg mijn benen nergens deftig kwijt.
De nieuwe ND met het verstelbaar stuur is ook geen probleem meer, de prefl kon ik ook niet in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenDe "oude" 8 blijft imho toch één van de allermooiste en meest indrukwekkende BMW's ooit.
Het interieur is natuurlijk wel een pak gedateerder dan de buitenkant. En vreemde hoofdsteunen vooraan, nooit eerder op gelet.
Persoonlijk vind ik het interieur redelijk tijdloos...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Tuurlijk is een gewone 540i niet interessant qua taksen.
Daarom een touring hé, lichte vracht zolang het nog kan.
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...da75?cldtidx=5
In duitsland staan er veel voor rond de €3000...
Deze heeft echt mooi interieur;
Op zoek naar een tweedehands BMW 540? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
Last edited by MasterC; 24/04/2019, 10:47.
Comment
-
In duitsland zijn er idd veel rond de 3k
zoals deze bv:
Op zoek naar een tweedehands BMW 540? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
Maar het zijn veel automaten en dat gaat niet goed samen gaan met hetgeen ik van plan ben te doen met zo'n auto
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Tuurlijk pas je er in, maar er is wat aanpassingen nodig. Ik ken een Nederlander met 2.05 lengte en die rijdt er ook heel wat km's mee.
Zetels eruit, low rails en dan bride low max of Recaro pole position er in. Combineer dit met een OMP Deepdish stuur zoals ik gedaan heb en dan win je 10cm alleen al.
Ik heb nog de stock sportzetels en heb massa's ruimte over met met 1m93. Met de aftermarket zetels zak je nog eens 10cm
Dan zou ik eens moeten passen.
Maar punt 2 "tegen" een mx-5 is het relatief beperkte vermogen. de zwaarste NA of NB doet bijna 9 seconden naar de 100.
Cijfers zijn natuurlijk niet alles maar toch..
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Dan zou ik eens moeten passen.
Maar punt 2 "tegen" een mx-5 is het relatief beperkte vermogen. de zwaarste NA of NB doet bijna 9 seconden naar de 100.
Cijfers zijn natuurlijk niet alles maar toch..
Snelheidsgevoel is gigantisch, rijdt ook gelijk een kart. De mijne blijft dit jaar in de garage wegens restauratie, maar 2020 kan er niet rap genoeg zijn.
Comment
Comment