Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEen mooi E36 zoals die zilveren hierboven is ook wel knap, jammer genoeg zijn de meeste E36's compleet verneukt door petjes en ander gespuis. Idem voor de E46 trouwens jammer genoeg.
E46 in phoenix yellow met de 18" wielen, handgeschakeld met CDV delete en schuifdakje
Smaken he...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
PY is wel eens leuk om te zien (heb er al enkele irl gezien) maar veel te flashy om te bezitten. 18 inch OEM wielen heb ik hier ook liggen, maar echt niet mijn ding, gebruik ze enkel voor de keuring. En deze staat te hoog, jeepmodus zwart interieur is best saai op een E46, dan liever zimt, imola of individual
Smaken he...
Ik vind zo'n PY M3 echt wel mooi, het is geen schreeuwend geel, en dat vind ik wel dik. En lager is uiteraard mooier, maar qua normaal openbaar weggebruik ligt ie zo perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Naar 't schijnt rijdt een E46 M3 wel beter op 18 dan op 19". En van dat saai zwart interieur, een zilvergrijs carrosseriekleurtje kan je dan ook als saai omschrijven hé.
Ik vind zo'n PY M3 echt wel mooi, het is geen schreeuwend geel, en dat vind ik wel dik. En lager is uiteraard mooier, maar qua normaal openbaar weggebruik ligt ie zo perfect.
De kleur... zilver is idd niet zo flashy als geel of felblauw, en minder opvallend. Net wat ik het liefste heb. Die auto heeft al te veel bekijks naar mijn goesting. Ik bestelde mijn eerste nieuwe BMW in 1999... een E46 in titaniumzilver . Doet de lijnen van de wagen het beste uitkomen imo, en in combinatie met het Imolarood interieur minder saai als je het zo wil noemen. Enfin, duidelijk dat ik mijn wagen niet lichtzinnig gekozen heb...Smaken he
Ik ben trouwens een wielenhoer
Last edited by order66; 01/05/2019, 08:09.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
SEULEMENT POUR LA FRANCE
BMW M2 COMPETITION HÉRITAGE IS KNIPOOG NAAR VERLEDEN
Als een dikke knipoog naar de iconische BMW 2002 Turbo komt het merk met een speciale M2 Competition Héritage-variant. Wie nu als de wiedeweerga naar de BMW-dealer wil snellen om één van de veertig exemplaren te bemachtigen, moeten we helaas een halt toeroepen. Dat belooft een lastigere onderneming te worden.
Het is namelijk de - verrassend - Franse importeur van BMW die het eerbetoon lanceert. Het is een kleine vijftig jaar geleden dat BMW het doek van de 2002 Turbo in Frankfurt trok. Als eerste naoorlogse Europese auto was dit de eerste auto waar een turbo in gelepeld werd. De 170 pk sterke sportsedan sprint daarmee in minder dan 7 seconden vanuit stilstand naar de 100. De top ligt op 210 km/h. Destijds een hele prestatie, maar daar moet de 410 pk sterke M2 Competition anno 2019 een beetje om lachen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
M2 competition in 6000 euro BIV in dit apenland“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWees blij dat ge maar 6k BIV hier moogt betalen. Onze noorderburen moeten 34.098,00€ bpm dokken.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Ik zou op 18 blijven rijden, ziet er imo iets beter uit. Ieder zijn goesting eh
Ik had ook gehoord dat de 18”-en iets lichtvoetiger rijden. Dat is bij de huidige M2 toch in ieder geval. Dat gaat hem over details natuurlijk en bij intensief circuitgebruik.
En zwart interieur vind ik persoonlijk het mooiste. Ben geen fan van het lichte interieur.
De 911 waarmee ik trackte was beige en dat is echt mijn ding nie .BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Beter op 18 dan op 19... grappig dat je dat zegt tegen een eigenaar Een CSL heeft vast 19 om een reden. Neen, op 19 met 235/265 Michelin PSS plakt die echt net beter. Ligt mss ook aan de combinatie met de KWV3 tov OEM. Die ophanging is mijlen beter dan OEM, en de verlaging geeft echt geen problemen op de openbare weg. Comfort is ook prima (wel minder dan de F10, maar dat is logisch). Zo hoog als op de foto is vreselijk imo.
De kleur... zilver is idd niet zo flashy als geel of felblauw, en minder opvallend. Net wat ik het liefste heb. Die auto heeft al te veel bekijks naar mijn goesting. Ik bestelde mijn eerste nieuwe BMW in 1999... een E46 in titaniumzilver . Doet de lijnen van de wagen het beste uitkomen imo, en in combinatie met het Imolarood interieur minder saai als je het zo wil noemen. Enfin, duidelijk dat ik mijn wagen niet lichtzinnig gekozen heb...Smaken he
Ik ben trouwens een wielenhoer
En wat betreft die ophanging. Ergens moet je als fabrikant qua hoogte, gebruiksgemak, wegligging en strakheid een ideale balans nastreven. Zeker voor de openbare weg met wegen die er niet altijd even strak en mooi bijliggen als de tarmac van het gemiddelde circuit.
Comment
-
Klopt allemaal Jakkel. Nog een kleine aanvulling wat de ophanging betreft : ook vooral financieel wordt door de fabrikant een compromis gemaakt. Logisch dat een KWV3 dan beter is, kost ook wel wat. Wat drempels en hoogte betreft : ik rij niet trager over drempels of oneffenheden met de M3 dan met de F10. Lees : altijd traag dus“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenKlopt allemaal Jakkel. Nog een kleine aanvulling wat de ophanging betreft : ook vooral financieel wordt door de fabrikant een compromis gemaakt. Logisch dat een KWV3 dan beter is, kost ook wel wat. Wat drempels en hoogte betreft : ik rij niet trager over drempels of oneffenheden met de M3 dan met de F10. Lees : altijd traag dus
Comment
Comment