Een uniek exemplaar E30 M3 Touring gemaakt van een E30 318i Touring uit 1988.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers V2
Collapse
X
-
Wat een klote configurator bij BMW.
Net geprobeerd om een X5 45e te configureren.
Naast de standaard uitrusting nog wat extra's gepakt zoals groot panodak, upgrade in de HIFI, live cockpit, adaptieve ophanging, DAB en nog zo'n dingen.
Perfect binnen maandelijks budget door de 100% aftrekbaarheid.
Komt helemaal goed
BMW X5 45e
Comment
-
Afschuwelijk ding. Die nieren, belachelijk. Die spoiler, Johnnygehalte. Als je een kat aanrijdt vind je ze niet meer terug. Wat een rommel bij BMW tegenwoordig. Die dakrails, wat is me dat.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Ik ben hem nu gaan bekijken bij de dealer toen ik de 530e ging testrijden en ik moet zeggen dat de X5 irl nog wel goed te smaken is in een donkeren kleur, eventueel met shadownline.
De 7 stond er ook, daar was de grill totaal geen zicht op.
Nu de styling van de recentere bmw's zijn mijn ding niet meer.
Naast de 5 is de X5 de enigste die ik zou kopen. de X4/X6 zijn echte gedrochten geworden.
Qua X5 gaat er nu wel niks boven een E53 FL. Mijn broer had een 4.4i dik 15 jaar geleden. Mijn eerste bmw-ervaring
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAfschuwelijk ding. Die nieren, belachelijk. Die spoiler, Johnnygehalte. Als je een kat aanrijdt vind je ze niet meer terug. Wat een rommel bij BMW tegenwoordig. Die dakrails, wat is me dat.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Heb mijnen tank hier nog niet gezet Ik doe die nooit weg denk ik. We doen toch weinig kilometers (ik dan bijna 80pct van mijn verplaatsingen met de fiets), en wat volgt kan nooit leuker worden met de huidige mentaliteit. Beste wagen die ik ooit gehad heb en zal hebben. Ondertussen +4 jaar in bezit.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWelke motor zit er in?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk zit op tapatalk, dan zie ik dat nie .
Aangenaam blok idd.
Bepaalde reden waarom je koos voor de x-drive?
X-drive is een zalig systeem, super veilig. In alle omstandigheden staat die op rails, regen, sneeuw, enz... je voelt dat ook echt. Het is meestal mijn madam die samen met mijn zoon ermee weg is . Zij heeft met onze vorige daily, E90 318i, eens een slippertje gezet aan de oprit van de R4, weliswaar zonder gevolgen, maar ze was toch behoorlijk geschrokken. Was in de regen op winterbanden. Daar heeft ze geen zin meer in, en ik ook niet“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis dat oostende
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Eindelijk een collage kunnen maken de 3 wagens op dezelfde vakantieplek. Af en toe eens een andere meenemen, maar was de eerste keer vandaag voor de E34 M5.
1992, 2002, 2012.
Last edited by order66; 04/07/2019, 17:58.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment