Mooi wagenpark.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Staat in mijn sig he 535XI dus een 3.0 N55. Eerlijk gezegd een heerlijke motor. Heeft ook EDC voor een eventueel sportiever ritje.
Knap hoor zonder M pakket en met een eenvoudige velg die niet te groot is, klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
Automaat toch zeker?
Knap hoor zonder M pakket en met een eenvoudige velg die niet te groot is, klasse.
Wie roert er nu nog daily in de soep ZF8 ftw
Groter dan een 19” ga ik niet op de wagen. Verschil TS de 18” winter en de 19” zomer is toch wel wat merkbaar. M pakket op dit kleur zou niet mooi zijn imo. Wagen heeft wel zwarte glossy raamlijsten en zwarte dakhemel. Vind ik dan wel belangrijk. Ik ben niet meer voor de “moderne” M bumpers. Ze doen mij steeds denken aan :
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Thanks.
Wie roert er nu nog daily in de soep ZF8 ftw
Groter dan een 19” ga ik niet op de wagen. Verschil TS de 18” winter en de 19” zomer is toch wel wat merkbaar. M pakket op dit kleur zou niet mooi zijn imo. Wagen heeft wel zwarte glossy raamlijsten en zwarte dakhemel. Vind ik dan wel belangrijk. Ik ben niet meer voor de “moderne” M bumpers. Ze doen mij steeds denken aan :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenKwa kleur tochEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment