Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Die grille vooraan, wtf!

Comment

• 3.0 CS Automatic (1973)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
          Die grille vooraan, wtf!
          Zelfs mijn vrouw lacht ermee , in het echt nog hondslelijker .

Comment

• vond het eigenlijk irl zo in het zwart - louvres gesloten, alsof het koetswerk is - nogal meevallen

dit is nu een 745e, maar eigenlijk vind ik een 740e met de 2 liter naft, nog wel interessant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Zelfs mijn vrouw lacht ermee , in het echt nog hondslelijker .
              Al vaak zien passeren en dacht, das er toch wa over, ma nu ik dit zie... omg!

Last edited by ; 05/09/2019, 21:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                vond het eigenlijk irl zo in het zwart - louvres gesloten, alsof het koetswerk is - nogal meevallen

dit is nu een 745e, maar eigenlijk vind ik een 740e met de 2 liter naft, nog wel interessant
                Idd! Zo lelijk vind ik dat ook niet, Audi en Mercedes gaan trouwens meedoen met die grote smoelen. Binnenkort heeft niemand daar nog een probleem mee. Bij elke grote designwijziging wordt moord en brand geschreeuwd en na een tijdje vinden ze het allemaal cool
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Nope, zal er nooit aan kunnen wennen.

Comment

• nu je de nieuwe 3 al vollen bak begint te zien is't chapeau aan bmw, dat ze de kont van de 7 fl perfect in lijn hebben gezet met dat rood in de lichten zo over de flanken
                    de eerste 750i kreeg indertijd ook bredere nieren, ook die 3.0cs hierboven kreeg als topper zo in chroom extra gepronocieerde exemplaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Nope, zal er nooit aan kunnen wennen.
                      denk dat het een beetje nodig is om de auto er visueel dikker te laten uitzien, de 7 of de s vroeger waren gewoon fysiek veel bredere auto's, een 3 of 190 waren gewoon smalle autotjes en zijn in cm in verhouding net als alle auto's op schouderhoogte veel meer gegroeid als de topmodellen, die ze niet veel breder kunnen maken omdat het gewoon onpraktisch rijden zou worden

Comment

• Tja, alleen de S kan me momenteel bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Tja, alleen de S kan me momenteel bekoren.
                          Tja, hierbij de recentste impressie van de nieuwe S, anders ook geen klein bekkie

Comment

• V E R S C H R I K K E L I J K ! ! !

Comment

• Ik vrees dat wij als autofreaks in de zeer nabije toekomst nog vele dingen niet mooi en leuk gaan vinden

Comment

• Audi Q2, nog zo een lelijke smoel en ge ziet ze verdomd veel rijden! Begrijp er niets van.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• bmw z1 (1990)

Comment

• Een vriend heeft een groene, met die camo zetels. Staat al 5 jaar stil in een opslagplaats. Ieder jaar vraagt hij mij eens of ze in prijs gestegen zijn
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Een vriend heeft een groene, met die camo zetels. Staat al 5 jaar stil in een opslagplaats. Ieder jaar vraagt hij mij eens of ze in prijs gestegen zijn
                                        Deze hierboven moet slechts 79k kosten, heeft wel maar 10k km

Comment

• Comment

Working...
                                          X