Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenDie grille vooraan, wtf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Zelfs mijn vrouw lacht ermee , in het echt nog hondslelijker .
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvond het eigenlijk irl zo in het zwart - louvres gesloten, alsof het koetswerk is - nogal meevallen
dit is nu een 745e, maar eigenlijk vind ik een 740e met de 2 liter naft, nog wel interessantEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
nu je de nieuwe 3 al vollen bak begint te zien is't chapeau aan bmw, dat ze de kont van de 7 fl perfect in lijn hebben gezet met dat rood in de lichten zo over de flanken
de eerste 750i kreeg indertijd ook bredere nieren, ook die 3.0cs hierboven kreeg als topper zo in chroom extra gepronocieerde exemplaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNope, zal er nooit aan kunnen wennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTja, alleen de S kan me momenteel bekoren.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik vrees dat wij als autofreaks in de zeer nabije toekomst nog vele dingen niet mooi en leuk gaan vindenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een vriend heeft een groene, met die camo zetels. Staat al 5 jaar stil in een opslagplaats. Ieder jaar vraagt hij mij eens of ze in prijs gestegen zijn“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenEen vriend heeft een groene, met die camo zetels. Staat al 5 jaar stil in een opslagplaats. Ieder jaar vraagt hij mij eens of ze in prijs gestegen zijnEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment