Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• D'r was toch ook iemand die hier op het forum zit of gezeten heeft, die dat had?
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Mooi, zescilinder.

Comment

• 318i (1982)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 3.0 CSi - E9 (1971-1975)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• prachtige auto, die janten en dat bandenprofiel mmm

Comment

• Die mooie coupélijn vind je nog altijd in de huidige BMW coupés terug

Comment

• 1 van de laatste - met de plasticbumpers en de ellipsoidale lampen - 635csi van 1988

Comment

• Blijft prachtige wagen!

Deze van de laatste bouwjaren zijn echt het mooiste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                      Deze van de laatste bouwjaren zijn echt het mooiste
                      een spoilerloze 628csi, op de trx-velg mag er ook zijn, erg zuivere auto van lijn

toen ik een jaar of 12 was had een jonge vrijgezel in de straat er zo 1 identieke

Comment

• There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Prachtige kleur wel dit. Bronzen velgen lijken wel de nieuwe hit te zijn.

Comment

• SUBTIELE MAAR DUIDELIJKE VERANDERING

NIEUW LOGO VOOR BMW

Het lijkt erop dat voor diverse grote merken hét moment is aangebroken om een nieuw logo te introduceren. BMW is het volgende merk dat een nieuw merkembleem op haar producten gaat plakken.

Er is een grote revolutie gaande in de autowereld, nu onder meer de omslag naar elektrisch rijden echt tractie krijgt. Volkswagen vond het nodig om de nieuwe fase kracht bij te zetten met een nieuw logo en ook Kia volgt nog dit jaar. BMW sluit nu in dat rijtje aan. Uit directe communicatie tussen BMW Blog en Jens Thiemer, hoofd Brand Management bij BMW, blijkt dat het ontwerp op de schop gaat voor het complete aanbod van het merk. Inmiddels is het logo op de officiële mediakanalen van BMW al aangepast in het onderstaande nieuwe logo.

Het logo blijft uiteraard duidelijk herkenbaar als BMW-logo, maar de veranderingen springen in het oog. De blauwe en witte vlakken worden versimpeld. De zwarte rand eromheen verdwijnt. Daar is voortaan de kleur van de auto doorheen te zien. Een dikkere witte of chromen buitenrand geeft de grenzen van het logo aan. Ook het lettertype verandert licht en de letters staan voortaan los in het embleem. De verandering is volgens Thiemer vooral nodig om het merk fris en aantrekkelijk te houden in een veranderende wereld.

De oplettende lezer heeft dit logo al eerder gezien. Op de eerder vandaag onthulde Concept i4 zagen we het ook al. Dat is het eerste praktijkvoorbeeld van het nieuwe embleem op een auto van het merk. Op onderstaande foto is dit duidelijk te zien. Het is nog wel de vraag of het er op alle BMW's precies zo uit zal komen te zien, maar deze variant lijkt er in ieder geval al helemaal klaar voor.

Comment

• Sinds 2003

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Daarstraks een F31 gespot
                                    Last edited by Jakkel; 31/08/2020, 17:38.

Comment

• vroeger zou mij zoiets keihard opvallen...in den tijd dat er maar 2 of 3 soorten janten beschikbaar waren...maar vandaag met die shitload aan velgen per model verkrijgbaar weet je toch niet meer wat 'just' is of niet

sowieso knappe bmw-velg, die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        vroeger zou mij zoiets keihard opvallen...in den tijd dat er maar 2 of 3 soorten janten beschikbaar waren...maar vandaag met die shitload aan velgen per model verkrijgbaar weet je toch niet meer wat 'just' is of niet

sowieso knappe bmw-velg, die
                                        Tja, de 135M ken ik goed, was de optionele sportpakket 18" velg op de E46 LCI. Toen die uitkwam vond ik dat onmiddellijk een heel knappe velg, heb die ook nog op m'n E46 gehad.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X