Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Bij BMW zou ik altijd de sport- of comfortstoelen nemen, zelfs op een X5.
    Nappa is volnerf leer van hoge kwaliteit en voelt erg zacht aan. Dakota is niet volnerf en ook deels synthethisch (maar wel nog steeds vele beter dan die sensatec rommel).
    Open dak en trekhaak zijn ook altijd goed voor de herverkoopwaarde, velen willen dat op een SUV.
    Ik zou nr.1 nemen :-)
    Ik wil toch even reageren op dat je zegt dat Sensatec rommel is. Ik heb dat op m'n F31. Standaard had ik alcantara, maar met een hond die dikwijls in de koffer zit vond ik leder de betere optie. De verkoper liet me echter ook Sensatec voelen en zien, en ik was eigenlijk aangenaam verrast. Ik moet toegeven dat ik ook wel sceptisch tegenover Sensatec stond, het is immers fake leder, maar uiteindelijk vind ik het een heel goede en ook goedkope optie (toen 250 euro). Oké, je voelt wel dat het synthetisch is, maar het ziet er net als leder uit en het heeft ook totaal geen onderhoud nodig. Nu na 62.000 km ziet het er trouwens ook nog even strak en mat uit als toen het nieuw was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik wil toch even reageren op dat je zegt dat Sensatec rommel is. Ik heb dat op m'n F31. Standaard had ik alcantara, maar met een hond die dikwijls in de koffer zit vond ik leder de betere optie. De verkoper liet me echter ook Sensatec voelen en zien, en ik was eigenlijk aangenaam verrast. Ik moet toegeven dat ik ook wel sceptisch tegenover Sensatec stond, het is immers fake leder, maar uiteindelijk vind ik het een heel goede en ook goedkope optie (toen 250 euro). Oké, je voelt wel dat het synthetisch is, maar het ziet er net als leder uit en het heeft ook totaal geen onderhoud nodig. Nu na 62.000 km ziet het er trouwens ook nog even strak en mat uit als toen het nieuw was.

Ja sorry, ik had dit zo niet mogen omschrijven. Mijn ouders hadden een meubelwinkel (intussen verkocht aan grotere keten) en ik ben letterlijk opgegroeid tussen de verschillende soorten leder

Voor wat het is (en vooral voor de prijs) kun je sensatec inderdaad niets aanwrijven als je verwachtingen navenant zijn. Maar ik doelde in feite op de vergelijking met echt leder. Je ziet soms in annonces van verkopers die hun auto omschrijven als 'met lederen interieur'. Dan blijkt het sensatec te zijn. Ja sorry hoor daar word ik ambetant van .

Maar concreet voor een X5 zou ik altijd nappa nemen, dat geeft zo'n auto toch wat extra cachet. Sensatec was volgens mij zelfs niet verkrijgbaar op een X5. Standaard was gewoon stof en de leerkeuzes waren dakota en nappa (of individual als ik me goed herinner en dat was merino).
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Sommige mensen weten zelfs niet dat ze nepleder hebben. Collega van me ook heel fier dat ie leder heeft in z'n Mercedes. Tot ik zei dat het artico was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          Bij BMW zou ik altijd de sport- of comfortstoelen nemen, zelfs op een X5.
          Nappa is volnerf leer van hoge kwaliteit en voelt erg zacht aan. Dakota is niet volnerf en ook deels synthethisch (maar wel nog steeds vele beter dan die sensatec rommel).
          Open dak en trekhaak zijn ook altijd goed voor de herverkoopwaarde, velen willen dat op een SUV.
          Ik zou nr.1 nemen :-)
          Ik ga morgen nr.1 en 2 gaan proefzitten en hopelijk proefrijden.
          Het is al een 2de hands dus die herverkoopwaarde boeit niet zo.Wel zotjes dat waardeverlies, heb van beide de aankoopfactuur gezien, amai

Verbouwingen zijn hier gedaan, eindelijk tijd voor wat luxe nu qua auto. Hoef echt geen trekhaak meer, heb voor de halve familie containerpark mogen spelen in die periode, nu mogen ze zelf gaan

Comment

• De “L”

Prachtig kado van opa

De kentekenplaat is toegekend aan een voertuig sinds10-08-1995

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Last edited by bobo; 22/09/2020, 11:43.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Bvf340

Geen eerste eig 2005

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  Bvf340

Geen eerste eig 2005

Mijn eerste inloop bedrijfswagen meer dan 20j geleden...zalig.
                  Zelfde kleur 18d

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• 1600-2 (1970)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 850CSi (1995) - V12 - 5,6 liter - handgeschakeld

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dik maar simpel coupe’ke op basiswielen

Comment

• GENIETEN! Fraaie collectie BMW-modellen

Comment

Dik maar simpel coupe’ke op basiswielen

In de Ardennen en Frankrijk zie je dat regelmatig zo'n 330xd, hier zelden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                GENIETEN! Fraaie collectie BMW-modellen

Ik wist niet dat al die beauties in Kalmthout te zien waren. Prachtig!

Comment

• BMW 3200CS Bertone (1962)

Comment

• 318i (1982)

Comment

• hoewel de achterraamsticker duits lijkt ziet dat er een zweeds geleverde e21 uit met de toen - uit marktprotectionisme - verplichte koplampwissers en de spatflappen

knap !

Comment

hoewel de achterraamsticker duits lijkt ziet dat er een zweeds geleverde e21 uit met de toen - uit marktprotectionisme - verplichte koplampwissers en de spatflappen

knap !
                                        Mogelijk! Hoewel die wissers en spatlappen kon je elders ook als optie krijgen. Die spatlappen had ik ook op mijn 320 en later op mijn 320i (E30).

Comment

Working...
                                        X