Oorspronkelijk geplaatst door KdF
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers V2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Ik wil toch even reageren op dat je zegt dat Sensatec rommel is. Ik heb dat op m'n F31. Standaard had ik alcantara, maar met een hond die dikwijls in de koffer zit vond ik leder de betere optie. De verkoper liet me echter ook Sensatec voelen en zien, en ik was eigenlijk aangenaam verrast. Ik moet toegeven dat ik ook wel sceptisch tegenover Sensatec stond, het is immers fake leder, maar uiteindelijk vind ik het een heel goede en ook goedkope optie (toen 250 euro). Oké, je voelt wel dat het synthetisch is, maar het ziet er net als leder uit en het heeft ook totaal geen onderhoud nodig. Nu na 62.000 km ziet het er trouwens ook nog even strak en mat uit als toen het nieuw was.
Ja sorry, ik had dit zo niet mogen omschrijven. Mijn ouders hadden een meubelwinkel (intussen verkocht aan grotere keten) en ik ben letterlijk opgegroeid tussen de verschillende soorten leder
Voor wat het is (en vooral voor de prijs) kun je sensatec inderdaad niets aanwrijven als je verwachtingen navenant zijn. Maar ik doelde in feite op de vergelijking met echt leder. Je ziet soms in annonces van verkopers die hun auto omschrijven als 'met lederen interieur'. Dan blijkt het sensatec te zijn. Ja sorry hoor daar word ik ambetant van .
Maar concreet voor een X5 zou ik altijd nappa nemen, dat geeft zo'n auto toch wat extra cachet. Sensatec was volgens mij zelfs niet verkrijgbaar op een X5. Standaard was gewoon stof en de leerkeuzes waren dakota en nappa (of individual als ik me goed herinner en dat was merino).
MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBij BMW zou ik altijd de sport- of comfortstoelen nemen, zelfs op een X5.
Nappa is volnerf leer van hoge kwaliteit en voelt erg zacht aan. Dakota is niet volnerf en ook deels synthethisch (maar wel nog steeds vele beter dan die sensatec rommel).
Open dak en trekhaak zijn ook altijd goed voor de herverkoopwaarde, velen willen dat op een SUV.
Ik zou nr.1 nemen :-)
Het is al een 2de hands dus die herverkoopwaarde boeit niet zo.Wel zotjes dat waardeverlies, heb van beide de aankoopfactuur gezien, amai
Verbouwingen zijn hier gedaan, eindelijk tijd voor wat luxe nu qua auto. Hoef echt geen trekhaak meer, heb voor de halve familie containerpark mogen spelen in die periode, nu mogen ze zelf gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenBvf340
Geen eerste eig 2005
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zelfde kleur 18d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDik maar simpel coupe’ke op basiswielen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoewel de achterraamsticker duits lijkt ziet dat er een zweeds geleverde e21 uit met de toen - uit marktprotectionisme - verplichte koplampwissers en de spatflappen
knap !Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment