325iX ( 1988 )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Enkel zonder die spoiler... echt lelijk
Comment
-
Idd echt een mooie auto, zeker in die kleur.
Maar die spoiler verkloot het wel.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Mooie auto. Wel zeer modern, hij kan al 5G ontvangen“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 2
Comment
-
BMW 320 (1979)
Bij dezelfde dealer verkocht als mijn 2 exemplaren in de 80's Bestaat helaas niet meer
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencool, passende radio ook
je had toen nog de keuze tss bruin en groen athermaan glas bij bmw
Zetelstof was dezelfde, alleen donkerblauw. De mijne was van na de facelift (1980) met andere zijspiegels precies. Voor de rest hetzelfde, enkel automaat.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wat een leuke wagen, leuke wielen ook“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik herinner mij dat eigenlijk niet meer
nu vind ik het omgekeerd weer ergens knap als een oldie het niet heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
dat vind ik echt raar, getint glas was echt een hebbeding in die tijd en bepaalde mee de stance van uw kar, mijn eerste auto, een witte golf 2 had het niet...en ik heb dat zijn hele leven beklaagd
nu vind ik het omgekeerd weer ergens knap als een oldie het niet heeft
De opties stonden niet op de factuur. Enkel de automaat was een optie imo.
Mijn 320i uit 1984 had het trouwens ook niet zo te zien.
De 260E uit 1988 dan weer wel want ik zie een groene band bovenaan de ruit, als dat er iets mee te maken heeft tenminste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenband stond vaak los van de rest van de ruit bij benz althans, àlles was optioneelEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Nog eentje uit 1984, het eerste jaar dat ze als 4-deurs verkrijgbaar waren. Mijne hierboven was een van de eerste 3-Serie E30 met 4 deuren in België.
Comment
-
3.16 Touring (1994)
Dit exemplaar stamt uit 1994 en dat is natuurlijk heel laat voor een E30. De E36 was toen zelfs al een paar jaar op de markt, maar omdat de Touring nog wat langer op zich liet wachten, ging de E30 Touring nog wat langer door. 1994 was wel het laatste jaar, dit exemplaar is dan ook één van de laatste van die generatie.
Comment
Comment