Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDas voor als ze met de caravan en de kinderen naar het zuiden rijden
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT
BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack
Kreidler RS 50 golfgrun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenWas dat jij die door het open raam tegen me riep: vindet ne knappe?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT
BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack
Kreidler RS 50 golfgrun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Spijtig van de verduisterde raampjes, anders was 'm nog volledig origineel.
Stoffen zetels. GPS was nog niet ingeburgerd doen, verder enkel airco.
Als enige optie heb ik toen witte pinkers aangevinkt, en zelf bij betaald voor 15" lichtmetalen velgen LOL.
De BMW's die ik achteraf nog gehad heb, hebben voor mij nooit dat gevoel meer kunnen evenaren, van deze.
Last edited by Bud Wijzer; 26/08/2021, 16:21.
Comment
-
NIEUW ZONDER NEUE KLASSE
DEZE ELEKTRISCHE BMW'S KOMEN ERAAN
BMW Group vuurt binnen nu en enkele jaren een EV-salvo op autoland af. Nog voordat BMW in 2025 z'n nieuwe modellen op het nog te introduceren Neue Klasse-platform parkeert, maken we kennis met diverse nieuwe elektrische modellen van het merk.
BMW brengt in 2025 z'n eerste volledig elektrische modellen op het puur voor EV's bestemde modulaire Neue Klasse-platform. Vanaf 2030 moeten elektrische auto's zo'n 50 procent van de BMW-verkopen beslaan, maar ook voor 2030 en zelfs nog voor 2025 lanceert BMW Group een heel stel nieuwe EV's.
Één daarvan is de BMW iX, een reeds onthulde elektrische SUV die in tegenstelling tot andere EV's van het merk, denk aan de iX3 en de i4, géén broertjes en zusjes met verbrandingsmotoren heeft. Daar blijft het niet bij. Zo brengt BMW volgend jaar de i7 op de markt. De i7 is de volledig elektrische versie van de nog te onthullen nieuwe 7-serie en daarmee een concurrent van de Mercedes EQS.
BMW bewandelt voorlopig nog het pad dat het 'Power of Choice' noemt, wat inhoudt dat het modellen naast met verbrandingsmotoren en deels geëlektrificeerde aandrijflijnen ook met volledig elektrische aandrijflijnen uitrust. Volgens diezelfde filosofie schuift BMW volgend jaar ook een elektrische versie van de X1 naar voren, de iX1. Het gaat om een elektrische versie van de compleet nieuwe generatie X1, een model dat de huidige in 2015 gepresenteerde X1 opvolgt. Ook krijgt de huidige 3-serie een volledig elektrische variant, de i3. Deze elektrische sedan, met dezelfde naam als de nog altijd futuristisch ogende actuele i3, staat ook voor volgend jaar op de rol.
Ook voor 2023 staan nieuwe elektrische modellen van BMW Group gepland. Zo komt in dat jaar niet alleen een elektrische versie van de nieuwe BMW 5-serie op de markt, de i5, maar brengt Mini een elektrische SUV op de markt. Volgens BMW-topman Oliver Zipse, waar Automotive News uitgebreid mee om de tafel heeft gezeten, heeft BMW omstreeks 2023 in nagenoeg elk segment een volledig elektrisch aangedreven model in het aanbod.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Mijn eerste bedrijfswagen was zo eentje, maar dan een 320d handbak in donkerblauw. Voor mij nog altijd de leukste en mooiste 3 reeks.
Stoffen zetels. GPS was nog niet ingeburgerd doen, verder enkel airco.
Als enige optie heb ik toen witte pinkers aangevinkt, en zelf bij betaald voor 15" lichtmetalen velgen LOL.
De BMW's die ik achteraf nog gehad heb, hebben voor mij nooit dat gevoel meer kunnen evenaren, van deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWel zo'n beetje de lelijkste 7 van heel de reeks, wat mij betreft. Die kofferbak...mwahEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Mijn eerste BMW was ook een E46 (LCI). Is de beste die ik ooit gehad heb. Heel solide afgewerkt, kan je van de hedendaagse BMW's niet meer zeggen.
Die velgen stonden hem perfect.
Inderdaad, die "build quality" hebben ze achteraf volgens mij niet meer geëvenaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
knappe bak ook.
Die velgen stonden hem perfect.
Inderdaad, die "build quality" hebben ze achteraf volgens mij niet meer geëvenaard.
Comment
Comment