Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• niet het beste camera-werk, maar de man doet erg interessante filmpjes (en is ook fan van pantograaf-wissers tss haakjes )

2.0d zonder turbo

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              verry britisch met die flappen

Comment

Comment

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Echte uitlaten?

Comment

•  
                        There are Pretenders among us.....

Comment

• Nu ik ben overgeschakeld op Audi... Audi dealer Mertens in Sint-Niklaas of ACBornem?
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                            Nu ik ben overgeschakeld op Audi... Audi dealer Mertens in Sint-Niklaas of ACBornem?
                            Ik ken beiden zeer goed, in Bornem loopt het al een dik jaar grondig fout.

Ga maar naar Mertens.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• De nieuwe organisatie in Bornem staat idd nog niet op punt heb ik gehoord.

Jammer, was wel een goeie garage.
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                Echte uitlaten?

Fake, als je goed kijkt, zie je het zelfs op de foto bij de rechtse uitlaat.

Comment

• ze zijn wel degelijk echt, alleen zit er achter dat groot stuk een kleinere pijp.
                                  Is de vorige generatie A8, toen deden ze nog mee met uitlaten.

edit: maar dan met andere eindstukken.

Last edited by Namaz; 11/09/2019, 12:11.

Comment

• Ja ok, dat bedoelde ik dus...dat er nog een kleiner stukje achter zit. dat ze dubbel waren of niet, wist ik niet.

Ik vind dat spuuglelijk.
                                    De XC60 heeft ook zo'n optie. Als je er dan achter rijdt, en je schijnt er met je lichten in, zie je zo van die iele pijpjes achter die chromé omrandingen zitten....

Comment

• De huidige is fake, komt een dikke pijp (2 ledig) naar de linkerkant en buigt dan TDI gewijs naar beneden onder de bumper, niet meer zichtbaar.
                                      Totaal geen fan.

De S4/S5/S6 doen het nog erger met hun cold exhaust technology.. het ziet eruit als 4 pijpen maar ze zijn niet aangesloten...

Comment

• Hilarisch, dat wist ik dus niet. Kan toch ook geen probleem geweest zijn om die pijpjes gewoon naar achter door te trekken. Bizar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Ja ok, dat bedoelde ik dus...dat er nog een kleiner stukje achter zit. dat ze dubbel waren of niet, wist ik niet.

Ik vind dat spuuglelijk.
                                          De XC60 heeft ook zo'n optie. Als je er dan achter rijdt, en je schijnt er met je lichten in, zie je zo van die iele pijpjes achter die chromé omrandingen zitten....
                                          Klopt.

De accessoire uitlaten op mijn v90 zijn “echt”. In die zin dat je het buiske niet ziet zitten of je moet op je knieën gaan zitten voor de uitlaat.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X