Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben een Audi fan pur sang, maar de laatste generatie laat me koud.. even koud als de sierstukken van bovenstaande S6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
      Nu ik ben overgeschakeld op Audi... Audi dealer Mertens in Sint-Niklaas of ACBornem?
      Ook ene met een RS badge op?
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Nu ik ben overgeschakeld op Audi... Audi dealer Mertens in Sint-Niklaas of ACBornem?
        Ok bedankt beide!

2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Ik ben een Audi fan pur sang, maar de laatste generatie laat me koud.. even koud als de sierstukken van bovenstaande S6.
          Allee, Ik begin ze net te appreciëren.

Volgend jaar komt de A6 hybride avant uit.

Zet maar af

BMW X5 45e

Comment

•  
            There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Wie is er mee met de nieuwe typeaanduiding van Audi ?
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                Wie is er mee met de nieuwe typeaanduiding van Audi ?
                Niemand denk ik!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Het is elke keer een range van 15kw in 1 type

30 : 81-96kw
                  45 : 169-184kw

Enzovoort.

In China doen ze het zo en hier wilden ze dat nadoen.
                  BMW X5 45e

Comment

• Afgelopen weekend was het opendeurdag in Bornem.

Heb mij daar eens in de A6 gezet. Het is toch een knap ding geworden het nieuwe model.

2 dingen die wel opvielen, koffer is kleiner en de digitale tellers zijn ook kleiner. Maar de gebruikte materialen zijn wel een pak beter dan in de V90.

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Wie is er mee met de nieuwe typeaanduiding van Audi ?
                      Belachelijk en compleet onduidelijk wat het is.

Comment

Ik ben nu de laatste 9 jaar terug bij Mertens en zeer tevreden.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                              Ergens aan zee getrokken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Comment

• TWINTIG EV'S ROND 2025

AUDI SCHERPT ELEKTRIFICATIEPLANNEN AAN

Rond 2025 heeft Audi dertig geëlektrificeerde auto's op zijn menukaart staan. Twintig daarvan zijn volledig elektrisch. Dat meldt Audi vandaag in een vooruitblik op zijn stekkertoekomst.

Audi liet september vorig jaar weten dat het anno 2025 twaalf volledig elektrische auto's in zijn modellengamma heeft, maar het merk scherpt die plannen nu aan. In peiljaar 2025 moet het merk zo'n twintig volledig elektrische modellen in de aanbieding hebben.

Audi blijft bij de opzet om vier platforms te gebruiken voor volledig elektrische modellen. Er is een aangepaste versie van het MLBevo-platform dat voor de E-tron wordt gebruikt. Hoger op de ladder staat het J1-platform, de basis binnen de Volkswagen Groep die ook door Porsche wordt gebruikt voor de Taycan. Onder andere de productieversie van de e-tron GT Concept gaat van dit platform gebruikmaken.

Kleinere modellen staan op de MEB-basis, zoals een Volkswagen ID.3-achtige en de productieversie van de reeds getoonde Q4 E-tron Concept. terwijl grotere EV's op het PPE-platform komen te staan.

Audi meldt verder dat het zijn pijlen eveneens op plug-in hybride modellen richt. De stekkerversies van de A6, A7, A8, Q5 en Q7 zijn al aangekondigd, maar een aantal types wordt nu in detail belicht. Zo komt de Q7 er - net als de A8 - als 60 TFSIe. De Q7 60 TFSIe heeft een gecombineerd vermogen van 456 pk en 700 Nm. De A8 60 TFSIe is 340 pk en 500 Nm sterk. Wel hebben ze allebei een 3.0 V6 in de neus.

Verder interessant: op een fotoset laat Audi een deel van de reeds bekende concept-cars zien, al toont het ook een auto die we nog niet kennen. Het lijkt naast de E-tron, Q4 E-tron en E-tron GT te gaan om een elektrisch model van een vergelijkbaar formaat als de A5 Sportback.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Klinkt goed, nu nog betaalbaar maken
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Klinkt goed, nu nog betaalbaar maken
                                      Dat kan je wel vergeten bij Audi's.
                                      Zelf een A1 is een duur kippenhok op wielen.

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X