Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers V2
Collapse
X
-
Spectaculair dit! Bangelijk hoe ze destijds tussen het volk door raasden. Ik zou er mijn leven niet durven riskeren. Zal wel zijn dat het op deze manier verboden werd maar eerst moesten er uiteraard slachtoffers vallen terwijl je het gevaar zo ook kon zienEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Walter Röhrl heeft ooit eens in die tijd gezegd dat je de mensen langs de kant niet als mensen moest zien, anders ben je absoluut niet meer in staat om snelle tijden te rijden.
Hij zij op het moment dat je gaat denken aan die mensen ben je klaar en ben je niet meer competitief.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenWalter Röhrl heeft ooit eens in die tijd gezegd dat je de mensen langs de kant niet als mensen moest zien, anders ben je absoluut niet meer in staat om snelle tijden te rijden.
Hij zij op het moment dat je gaat denken aan die mensen ben je klaar en ben je niet meer competitief.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment