Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers V2
Collapse
X
-
Vandaag met onderstaande op pad geweest. Een 55 TFSI e competition. Toch wel een van de betere hybrides waar ik al mee heb gereden.
Ineens een A6 laten samenstellen omdat ik met een A7 toch niks ben. Het zijn begot prijzige dingen geworden.
Last edited by kefkie; 18/02/2021, 19:12.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWel knap die A7.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
U zegt?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Je zegt duur geworden. Is altijd al een duur merk geweest.BMW X5 45e
Comment
-
Districtgroen! Prachtige kleur!
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkLast edited by Metaxa; 19/02/2021, 15:06.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Gixxer? Moet jij ons iets bekennen? Ben je stiekem veranderd van wagen?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment