Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Comment

Comment

• Vandaag met onderstaande op pad geweest. Een 55 TFSI e competition. Toch wel een van de betere hybrides waar ik al mee heb gereden.

Ineens een A6 laten samenstellen omdat ik met een A7 toch niks ben. Het zijn begot prijzige dingen geworden.

Last edited by kefkie; 18/02/2021, 19:12.
          BMW X5 45e

Comment

• kefkie geworden?
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Wel knap die A7.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                kefkie geworden?
                U zegt?
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Wel knap die A7.
                  Heel knap, maar totaal niks voor mij. Er past naast de kabels amper iets in de koffer en ik ben het heel gewoon om alles in den auto te stompen van werkmateriaal, meubels,...
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

U zegt?
                    Je zegt duur geworden. Is altijd al een duur merk geweest.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Je zegt duur geworden. Is altijd al een duur merk geweest.
                      Akkoord, maar ik had nooit bekeken hoe duur ze waren. Zeker als er wat opties bijkomen is het toch een duur ding
                      BMW X5 45e

Comment

• das nog over redelijk beperkte tijd een duur merk geworden (ivm die andere zuid-beierse merken), en hoe duurder ze werden...hoe beter ze verkocht werden

Comment

• Districtgroen! Prachtige kleur!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          Last edited by Metaxa; 19/02/2021, 15:06.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Ja zo dus hé

Behalve de motor
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                  Dat wordt ooit een prachtige occasie.

Comment

Gixxer? Moet jij ons iets bekennen? Ben je stiekem veranderd van wagen?

Comment

De enige Audi op dit moment dat mijn interesse heeft.

Comment

• Audi 80 2.6 B4 (1993)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Gixxer? Moet jij ons iets bekennen? Ben je stiekem veranderd van wagen?
                                          Ja maar geen Audi.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X