Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die kleuren staan mij meer aan dan die Sjonnie kar erboven
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Why did the Porsche 914 have a VW badge?
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
          Dat kruispunt ken ik
          BMW X5 45e

Comment

• de achterwisser, en de oude oude saab 900 en oude s-klasse 180° voorwisser

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Mooie wolk en mooi dashboard. Anders eens proberen horizontaal een foto te nemen ?

Comment

• U mag ze bijsnijden, dramatische wolken boven turbo s-en dragen bij aan de dramatiek

Comment

• Krijg van mijn vrouw ook altijd onder mijn voeten, dat mijn foto's scheef staan... ik verkoop dat als artistieke vrijheid

Comment

• Comment

• Targa, hm

Comment

• t is eens iets anders een Targa maar geef me toch maar die turbo s daarboven
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Het is echt terug in de mode

Comment

Comment

• Ik vond de PFL mooier, die doorlopende lijn en heldere achterlichten werken niet bij een Macan. Wel een goede sponsor van de staat met die motorisatie
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• De oudste macan had in feite nog de meest sexy kont, mss wel van alle suv's

Comment

• Bij Porsche lijken ze de problemen met Volkswagen-software beu te zijn. Voortaan kijkt de sportautofabrikant naar Google voor software.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                        ook mercedes zou overgaan op (een eigen versie van) google, maar dan hoop ik toch op een betere versie dan google-volvo

verbaast me eerlijk gezegd wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ook mercedes zou overgaan op (een eigen versie van) google, maar dan hoop ik toch op een betere versie dan google-volvo

verbaast me eerlijk gezegd wel
                                          Een eigen versie zou ik dat niet noemen.
                                          Het is zoals bij smartphone fabrikanten die een eigen schil plaatsen over het besturingssysteem. Al naar gelang een gebruiker daaraan gewend raakt zijn er voor- en tegenstanders van deze of gene, maar in grote lijnen is er weinig of geen verschil.
                                          Feit is dat Android Automotive toch wel het fijnste besturingssysteem is (samen met Tesla?)

Comment

Working...
                                          X