Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers V2
Collapse
X
-
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Waar is dat?
Een tussenstop van de ERA Peking-to-Paris-rally. Er zaten daar serieus wat speciallekes tussen. Een kennis reed mee met een gemodificeerde fifties-Dodge, en ik ben eens gaan snuisteren.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Je ziet inderdaad de Lakenhalle op de Grote Markt te Ieper op de achtergrond.
Een tussenstop van de ERA Peking-to-Paris-rally. Er zaten daar serieus wat speciallekes tussen. Een kennis reed mee met een gemodificeerde fifties-Dodge, en ik ben eens gaan snuisteren.
Nog meer pics van die oldies? Ziet er goed uit.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Nice! Moet die stad dringend nog eens bezoeken, moet 30 jaar geleden zijn
Nog meer pics van die oldies? Ziet er goed uit.
Er zijn ook heel wat builders-blogs terug te vinden op het web.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Jammer genoeg geen foto's meer genomen. http://www.endurorally.com/events/th...tor-challenge/ hier vind je alvast heel wat terug. Zoek ook een op Belgian Dodge Brothers op Facebook. Daar maak je heel hun verhaal mee.
Er zijn ook heel wat builders-blogs terug te vinden op het web.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment