Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Een James Dean model. Leuke spot!
    Zijnen eerste was idd zo een witte... Heeft die dan ingeruild op een 550 Spyder waar hij dan helaas mee is verongelukt.

Het jammere aan die 356's is de shitload aan replica's die er van zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Het jammere aan die 356's is de shitload aan replica's die er van zijn.

ergens mss wel, maar wat geeft het als je zelf een echte in handen hebt...al de rest is een ode aan uw kar in feite

Comment

• Mog wist niet dat er replica's waren... hoeveel kost een replica? Heb destijds naar oldtimerfarm geweest en er stonden er 2 van 45k.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Mog wist niet dat er replica's waren... hoeveel kost een replica? Heb destijds naar oldtimerfarm geweest en er stonden er 2 van 45k.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
          5000eur voor de kit exl kever chasis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            5000eur voor de kit exl kever chasis

http://www.aircooled.nl/occasion/porsche-356-replica

Comment

• Even voor alle duidelijkheid, die replica's zijn in België NIET meer in te schrijven

Comment

• Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Niet mis in 't rood.
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• nee, én targa, én achterruitwisser

Comment

• De optie van achterruitwisser heb ik nooit begrepen op een 911'je.

De 991 van mijn ex-baas had dat ook.
                          BMW X5 45e

Comment

• Euh, een propere achterruit. Maar de uitvoering ervan bij Porsche vind ik zeer lelijk.

Comment

• ik ga het niet uitleggen...lees en probeer het te verstaan, maar tis autogeschiedenis, die wisser

James Kraus Porsche and the rear window wiper are inexorably linked in the annals of automotive history. And for good reason. 

Mercedes heeft ook altijd iets gehad met wissers overigens, ik ga niet zeggen dat ik een boner krijg van mijn pantograafwisser, maar veel scheelt het niet

de achterwisser van een 928 is ook zo'n complex staal techniek... ik snap niet dat er geen enthousiasteling nog geen filmpje op YouTube heeft geplaatst

Comment

• There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• een 911 zonder wisser is een auto gekocht door een rijkaard, een 911 mét wordt bekomen door een liefhebber die de geschiedenis van z'n merk koestert en kent

Comment

• Da's dan toch 99,99% van de 911 rijders.

Comment

• Meer snobs als kenners, das een feit dat just is...maar ik ga niet akkoord met die 99%, helemaal niet

Ge moet er maar op beginnen letten, nu geef ik wel toe dat overzichtelijkheid, een ongelofelijke extra aan actieve veiligheid, niet langer een prioriteit is voor de doorsnee mens, getuige ook het aandeel maffiaglas...langs de andere kant zijn de zijspiegels enorm geëvolueerd, ge moet maar eens in een oldie kruipen om dat te beseffen, en zijn er andere hulpmiddelen bijgekomen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        een 911 zonder wisser is een auto gekocht door een rijkaard, een 911 mét wordt bekomen door een liefhebber die de geschiedenis van z'n merk koestert en kent
                                        Bobo, ik vind u een sympathiek ventje en apprecieer uw comments regelmatig. Maar hier ben je toch totaal verkeerd.
                                        Een wisser achter is voor de man die zijn 911 als een gebruiksvoorwerp koopt zoals elke 'bread and butter' automobiel.

De man die zijn 911 zonder wil, is de liefhebber die zijn wagen jaren zal koesterten en vertroetelen. Tot het absurde toe, dat geef ik grif toe.
                                        Mijn turbo 997 is nu 11 jaar oud en heeft minder dan 30.000km. Ik heb geen behoefte om in vies weer te rijden en aldus totaal geen behoefte aan dat gedrocht achter op mijn ruit.

Danku voor uw begrip !

Van een 911 liefhebber in hart en nieren, momenteel als bijna 55 jarige aan mijn 9de 911 en ook laatste. Het is mooi geweest.
                                        Bovendien heb ik de mooiste en ultieme 911 naar mijn goesting.

Comment

Working...
                                        X