Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers V2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind je dat echt? Als niet Porsche-fan vind ik dat maar een eentonig exemplaar, mag daar vanachter opstaan wat er wil.

Ik vind die 911 Carrera van hierboven heel wat meer uitstraling hebben ondanks dat ook die in een niets zeggende kleur is.

Nickotje zijn exemplaren zeggen me trouwens ook niets in dat gif-groen. Net goed voor op circuit mee te gaan rijden om herkenbaar te zijn.

Het zal nooit wat worden tussen Porsche en mij.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Triestige spec voor een Touring.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Hoe een Touring moet zijn, zwart, alu raamomlijsting, led (niet de zwarte variant) en alu velgen met PCCB's.

Sticker ben ik niet.voor te vinden.

Comment

• ik ben ook nogal gek van de uitstraling van een 'simpele' Carrera

maar die 2019 modellen zoals die zwarte cabrio...die zijn toch al erg dik en high-tech uitziend intussen, ze zijn zo breed geworden in basis reeds dat ze erg in u'r face zijn geworden

Comment

• Idd zeer knap! Enkel de alu raamomlijsting mag ook zwart voor mij. Aan een wagen liefst geen chroom, en sowieso ook zwarte dakhemel. Ik kan niet rijden met bleke of iets anders
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
              Idd zeer knap! Enkel de alu raamomlijsting mag ook zwart voor mij. Aan een wagen liefst geen chroom, en sowieso ook zwarte dakhemel. Ik kan niet rijden met bleke of iets anders
              Het is te zien. Een Touring moet met alu en een GT3 zonder (wat gelukkig ook niet te configureren viel).

Touring is gewoon klassiek en dat moet zo klassiek mogelijk geconfigureerd worden.

Comment

• Tja, smaken en kleuren. Hier komt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOIT een zwarte wagen binnen.

Comment

• Sinds deze week te bezichtigen in Porsche center Knokke. Wat een kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Tja, smaken en kleuren. Hier komt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOIT een zwarte wagen binnen.
                    Bij mij ook niet hoor. Het is zo jammer dat de lijnen van een zwarte auto grotendeels verdwijnen. Maar bij deze P valt het echt hard mee.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Soulmates?
                      Sir Blau’s Porsche GT3 Touring looks like it was cosmically destined to be mated with this wheel and tire combination from Glaswerks DMV, consisting of Michelin Pilot Sport 4S tires and center-locking 20x9/21x12 Forgeline FU3C wheels finished with Satin Black/HTM/Brushed centers & Brushed outers!
                      See more at: https://forgeline.com/customer-gallery/sir-blau

Photos by Ethan Haynes.

There are Pretenders among us.....
                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• De jeugd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Klaar voor winter (slaap)

Comment

• Prachtig! Die zal goed slapen daar
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik rij elke dag voorbij 'evil' een witte turbo van ik denk zelfde serie als de uwe
                                  staat op lastige plek om pic te nemen, maar het moet er nog van komen
                                  Last edited by bobo; 16/10/2019, 18:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik rij elke dag voorbij 'evil' een witte turbo van ik denk zelfde serie als de uwe
                                    staat op lastige plek om pic te nemen, maar het moet er nog van komen

Die is toch weg dacht ik?

Nu is dat een panamera geworden en een CLA45.

Last edited by kefkie; 16/10/2019, 18:09.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Is er een bepaalde reden dat je uw turbo op winterslaap zet?

Het is wel een prachtige spec
                                      BMW X5 45e

Comment

• staan er alle 3, daarnet toch...ook nog x5m zeker, darco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          staan er alle 3, daarnet toch...ook nog x5m zeker, darco
                                          Ah ok.

Was lang geleden dat ik die nog eens had zien staan. En ik heb die evil plaat nog recent zien hangen op een panamera. Dermee
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X