Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Met uw gsm achter het stuur (en ge doet dat precies regelmatig)... pas maar wat op... kan u 8 dagen rijverbod opleveren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Voer voor Facebook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Een (toegegeven flauw) grapje dat zinspeelt op de actualiteit is moeilijk te herkennen door sommigen.
Comment
-
Moet zeggen dat ik dit niet echt een flauw grapje vind. Dat GSM-en aan het stuur kunnen ze niet genoeg bestraffen. Bijna elke auto is tegenwoordig uitgerust met bluetooth en nog kunnen ze het niet laten om dat ding aan hun oor te houden. Onlangs ben ik bijna omvergereden door een stomme trien in een X5 die aan het facetimen was met haar smartphone
Dus van mij mogen ze van die 8 dagen gerust een maand of nog langer rijverbod maken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenJa ok jocar, maar had hier niets vandoen
Was gewoon in het wildeweg iets suggereren.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEn je weet ook dat groepsverkrachters alleen een opstel te schrijven krijgen?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenKompleet naast de kwestie net als bovenstaande na die mooie groene
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTenminste iemand die een kleur durft te kiezen. Zie ze alleen in het zwart/wit.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment