Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bid for the chance to own a No Reserve: 13k-Mile 1986 Pontiac Fiero GT 4-Speed at auction with Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online. Lot #25,429.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
ik heb overtijd eindelijk eens met een fiero gereden. ( vaak aan gesleuteld, nooit zelf mee gereden )
geef me toch maar een firebird.
meer ruimte, servostuur. meer opties.
de fiero is echt heel basis.
goh, een beetje zoals je bij porsche GT1, GT2 etc hebt.
en bij opel ook met een astra verschillende versies hebt.
ik dacht dat de volgorde in die tijd was.
firebird Base ( basismodel )
esprit ( meer luxe georienteerd )
formula ( performantere versie, zonder all out te moeten gaan en een trans am te nemen)
trans am. ( all out performante versie met bijhorende bodykit etc)
iemand die gaat racen, maar toch op zijn geld led, en toch de helft uit zijn auto gaat gooien kocht een formula.
iemand die gaat racen, geld teveel heeft, en diezelfde dag gewoon naar huis gaat rijden na een trackday koopt een trans am.
ik dacht in mijn model was het
Base ( 3.1 of 5L tbi )
S/E 82-87( luxe versie )
formula 87-92 ( ziet er uit als een base, maar zowat alle performante goodies van de trans am waren er op verkrijgbaar zoals TPI motor )
trans am, zowat alle performante goodies stonden er standaard al op + trans am bodykit + trans am elektrische stoelen met meer kuip.
trans am GTA ( 87-92 ) all out trans am gericht op de europese markt. 1 kleur voor de hele auto ( trans am was in 2 tone beschikbaar )
geen fender air outlets achter de voorwielen.
gouden velgen.
gouden logos rondom de auto.
Comment